Ik vroeg me af wie er allemaal bekend is met antidepressiva (veel mensen waarschijnlijk
) en wie er bekend is met voedingsupplementen. Beide als medicatie wegens depressiviteit en overmatige angst. Ik ben erg benieuwd naar de verschillen en de bij werkingen enz. Tegenwoordig word er zo snel al antidipjes voor geschreven en voor sommige mensen in het DE uitkomst en voor sommige helemaal niet. Ik vroeg me gewoon af wat ieders ervaringen hiermee zijn en of je lang hebt moeten zoeken naar de juiste anti dipjes. En ik vraag me ook af of er mensen zijn die op voedingssupplementen alles kunnen volhouden. Of ze aan dat soort middelen genoeg hebben om weer gewoon lekker te kunnen mee functioneren in het leven. Ik bedoel dus niet alle mensen die aan de oxazepam/diazepam enz zitten. Alleen de ssri's en de voedingssupplementen (alle vit. , rhodiola, gingseng, adhs, griffonia enz). Ik start dit topic omdat ik zelf erg aan het twijfelen ben over de soort medicatie voor mezelf.
Ik ben heel benieuwd en ik hoop dat er mensen zijn die hun ervaringen willen delen.