Vorige week moest ik op controle bij de tandarts. Maar ik bleek veel gaatjes te hebben.
Nu moest ik 3 (!!
) afspraken maken om die gaatjes te vullen. Maar ik durf echt niet! Ik ben echt bang dat het hartstikke pijn doet!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) afspraken maken om die gaatjes te vullen. Maar ik durf echt niet!
2 gaatjes vullen.
. Hij vraagt nooit iets en zegt niets wat die gaat doen, hij gaat altijd zomaar aan de slag
.
)

marise83 schreef:onze tandarts doet het zo voorzichtig dat je het zonder verdoving nog niet voelt.. maar ik laat wel verdoven puur voor het idee hahaha, een klein prikje maar stelt niks voor.. t voelt daarna of je gezicht heel dik is maar je ziet er niks aan..
heel veel succes iig!!
newmom schreef:tot drie weken terug was ik 5 jaar niet geweest..
ik weet t. . . schandalig..
maar omdat ik zo lang niet was geweest was mijn angst alleen maar groter en groter geworden.
drie weken geleden kreeg in vrijdags avond zo vreselijk pijn dat ik wel moest gaan naar de dienstdoende tandarts..
geen asprine hielp meer, niks.. nou dan wil je wel.
de beste man heeft me een wortelkanaal behandeling gegeven/gestart en een kies moeten trekken.
hoe ranzig t ook klinkt, die was echt zo verrot dat ie m in 3kwartier in honderden stukjes uit heeft moeten halen.
vreselijk pijn in mn kaken van t openhouden van mn mond, mn mondhoek was schraal en verder had ik nergens last van!!
hahah
t viel zo mee, en ik was zo blij dat ik gegaan was.
mn gebit ziet er van buitenaf niet slecht uit, maar binnenin is t dus een zooitje. nu moet ik nog terug voor d e rest v d wortelkanaalbehandeling, dr moet nog een kies getrokken worden en er moeten 3 gaatjes gevuld worden..
en nee, ik ben niet meer bang.
een spuitje en je voelt niks meer.. tegenwoordig stelt t ook geen drol meer voor.
dus, gewoon gaan en dan lekker uurtje kwijlen met de verdoving in en vervolgens ben je er al weer vanaf.. stelt niks voor!!
(en ik kan t weten)
succes ! tis zo klaar!!
Ik kreeg in augustus last van mijn kies (na jaren niet naar de tandarts geweest te zijn), ben in november naar de tandarts geweest. Bleek er een gat tot aan mijn zenuw in de kies te zitten, logisch dus dat dat nogal pijn deed. Ipv dat hij meteen de kies eruittrekt oid, heeft hij hem gevuld toen
en heb ik van november tot en met februari met pijn gelopen
Laatst toch maar weer gegaan, en heb een wortelkanaalbehandeling gekregen. De tandarts die ik heb doet alles automatisch met verdoving, daar ben ik erg blij mee.
Stelt echt niks voor! 
.
.