Ik open dit topic even apart over Atkins. Omdat ik het hier specifiek over Atkins wil hebben, en ik heb nogal wat vragen.
Ik kom zelf ontzettend snel aan, en het lijkt voor mij alsof ik leef in een vreetkick. Ik ben voorheen altijd bezig geweest met calorieën tellen, en at eigenlijk heel normaal maar het gewicht gaat er zó snel aan.

Ik heb ook altijd heel gezond en regelmatig gegeten en ik beweeg ook veel.
Maar nu ik weer ben aangekomen (zit nu op 63 kilo, met een lengte van 1.66 cm) Ben ik het dus zat, en probeer ik sinds 2 dagen het Atkins dieet. Ik wil gewoon die buik er af.
De eerste dag vond ik het dieet wel gaan, alleen vind ik het zó raar dat je allemaal vette en calorierijke dingen moet eten. Ik eet dus weinig tot geen koolhydraten meer. Maar dit moet dus evrvangen worden door dit soort dingen.
Maar nu, de tweede dag, lijkt het wel alsof ik aan het afkicken ben van een suikerverslaving.

Maargoed, ik hou me dus fijn aan de Atkins regeltjes, maar er is een ding wat ik niet snap:
Hoeveel vet mag je nou eigelijk eten? Wat is nou teveel?
Ik voel me namelijk zo vét op dit moment! Echt, bah! En naar mijn gevoel klopt dat dan natuurlijk niet, maar hoort dit? Ik hoor graag ervaringen!