Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hele leuke gesprekken gehad met mensen)
MuSLi schreef:Ik heb nog kaarten liggen voor de Zwaluwhoeve en we willen dan ook binnenkort op een maandag heen..
Maar op die kaarten stond 1e en 3e dinsdag badkledingdag! Hoe zit het met die andere dagen dan?
idefix4 schreef:Om een idee van een echte sauna te krijgen: Daar krijg je dat niet! Het is daar veel te commercieel. Wij gaan altijd in een andere sauna en ons viel dit tegen als vervente saunagangers. Dompelbad was niet koud buiten bijvoorbeeld. Verder wel prima hoor.
Als het geen bikinidag is, moet je ...In je blote billen! Haha, maar daar lopen de meesten echt nogal met dichtgeknepen badjas of een grote handdoek stevig omgeknoopt.
Eten was lekker en we zijn lekker schoon naar huis gegaan. Accomodatie is ook wel mooi om te zien. Het was dat we gratis kaarten hadden, ik zou er niet voor willen betalen. Maar dat komt dus voornamelijk, omdat wij echte saunagangers zijn en we de sfeer minder fijn vonden dan in onze vertrouwde sauna.
Laatstes heb ik één echte aanmerking op ze daar: Je moet reserveren voor het diner! Dat zijn we al helemaal niet gewend. Dat hadden we dus niet gedaan. Het eindigde bij ons bij de MacDonalds met een bord friet. Echt zonde om een dag zo te moeten afsluiten.
Er is een forum op internet over sauna's met heel veel imput... Kijk daar eens op? Het saunaforum.
DyMarvel schreef:MuSLi schreef:Ik heb nog kaarten liggen voor de Zwaluwhoeve en we willen dan ook binnenkort op een maandag heen..
Maar op die kaarten stond 1e en 3e dinsdag badkledingdag! Hoe zit het met die andere dagen dan?
andere dagen moet je naakt, maar dat is echt geen probleem. Ik en mijn vriend waren bijzonder huiverig. Na een ochtend daar gelopen te hebben , heb ik ontdekt dat er geen 1 mens het perfecte lichaam heeft. ( was als de dood dat miss perfect er rond zou lopen) En de schaamte was zo weg. Verder krijg je een grote badjas en 2 handdoeken voor in de sauna's dus uit de sauna badjas aan. In de sauna haddoekje ervoor. Geen probleem
Maak me er ook niet echt druk om hoor, maar omdat het er zo mooi stond..
Sigrid schreef:Wat bedoelen jullie met "echte sauna". Zwaluwhoeve is toch gewoon een welness met veel sauna mogelijkheden? Dus wat is daar zo anders aan?
Commercieel. Ja...AH is ook commercieel. Alles wat geen overheid of liedadigheid is, is commercieel. Dus dat lijkt me een beetje een raar kritiekpuntje.
Verder ga ik ook graag naar Elysium in Bleiswijk. En ik ben ook een aantal keer naar Thermen Holiday geweest in Schiedam. Dat is een stuk kleiner en ook wel erg knus.

Als het harderwijk is, ben je niet ver van Bussloo en VB, vandaar mijn tip
Dat zijn naar mijn mening, betere sauna's in dezelfde omgeving, mocht je daar interesse in hebben Corelli schreef:Dat snap ik, maar welke vestiging van de Zwaluwhoeve ben je geweest, was mijn vraagAls het harderwijk is, ben je niet ver van Bussloo en VB, vandaar mijn tip
Dat zijn naar mijn mening, betere sauna's in dezelfde omgeving, mocht je daar interesse in hebben