Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MiSsY_Me schreef:Heb het zelf niet... Vind het ook 3x niks, nepnagels... Maar lijkt me hartstikke onhandig bij de paarden, dus zou het niet proberen haha xD
en ik kluif er niet op niks maar ze breken constant af en altijd op het verkeerde moment en als ik geen vijl in de buurt heb.
. Mijn conclusie; uper onhandig, zeker in combinatie met paarden. Zou t nu ook nooit meer doen, vind t eerlijk gezegd nogal ordinair (maar is uiteraard een kwestie van smaak). Korte, goed verzorgde nagels zie ik veel liever!
cissie schreef:MiSsY_Me schreef:Heb het zelf niet... Vind het ook 3x niks, nepnagels... Maar lijkt me hartstikke onhandig bij de paarden, dus zou het niet proberen haha xD
Je hebt ook korte nagels die niet onhandig lang zijn maar wel verzorgd, vandaar mijn vraag![]()
Mijn nagels zien er echt niet uit, ik schaam me er zelfs een beetje vooren ik kluif er niet op niks maar ze breken constant af en altijd op het verkeerde moment en als ik geen vijl in de buurt heb.
miepmiep1 schreef:ik heb ze ook gehad ik vind het super leuk van die mooie nagels
maar echt niet handig.
als ze breken doet pijn word snel lelijk bij de paarden.
er er blijft echt helemaal niks over van je eigen nagels
heb wel altijd een kleurtje niet zeg maar de kleur van je eigen nagel als ik dan luchtblaasjes zie dan ga ik er meteen onder zitten met me andere nagels niet zo goed dus!