Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:Hoe lang heb je hier nu al last van vandaag?
En wanneer heb je de Redbull en het snoep gepakt?
): dextro, AA, Extran, limonadesiroop, stroop, suikerklontjes, honing. Om je suikerspiegel (eigenlijk is het je glucosespiegel) voor een tijdje wat hoger te houden en niet weer te laten zakken wanneer de snelle suikers eenmaal zijn verbrand, is het goed om iets substantieels te eten, iets met langzamere koolhydraten. Een boterham met jam, een fruitreep, een pannenkoek, zoiets. Mijn vriend heeft diabetes type 1 en ik heb met hem dan ook regelmatig met hypo's te maken

LiSSy schreef:wel apart dat je nooit te hoog zit, als je diabetes zou hebben zou te toch ook zeggen dat je ook te hoog zou moeten zitten omdat je zuiker niet wordt omgezet door insuline
Slapen, dat durf ik momenteel echt niet.Zwartwitje schreef:Iris, als je glucosespiegel te laag zit (onder de 4) is er inderdaad hoe danook sprake van een hypoglycemie (ook wel hypo)
Een hypo is alleen meestal een symptoom van iets anders (diabetes meestal), terwijl het dat hier juist niet lijkt. Zaak is dan dus uit te vinden waardoor het veroorzaakt wordt.

slokkie schreef:is http://www.dokter.nl iets voor je?
Iris82 schreef:Zwartwitje schreef:Iris, als je glucosespiegel te laag zit (onder de 4) is er inderdaad hoe danook sprake van een hypoglycemie (ook wel hypo)
Een hypo is alleen meestal een symptoom van iets anders (diabetes meestal), terwijl het dat hier juist niet lijkt. Zaak is dan dus uit te vinden waardoor het veroorzaakt wordt.
Maar dan is de vraag van TS dus nu, moet dat nu of kan dat dachten?
(Correct me if I'm wrong!) En vraag 2 natuurlijk, is er bij een 'kan dat wachten?' nog een andere quick fix?
Maar FS, kun je niet eens naar de HA-post bellen? Wellicht heeft de assistente nog tips?
) is dat Redbull, omdat het taurine en caffeine bevat wat allebei je hartritme beinvloedt,dat juist energie kost en daardoor je suikerspiegel omlaag gaat. In plaats van redbull zou ik AA drinken, dat zegt vriendje ook die ik net even naar zijn mening heb gevraagd. 
. 
Ik dacht echt even..huh..?
Zwartwitje schreef:Hmm, da's iig fijn dat ik hier met mijn boterham met jam geen onzin loopt te verkopen op het forum![]()
Temperatuur opnemen snap ik ook niet helemaal, ikw eet wel dat bij koorts je bloedsuiker soms wat omhoog gaat, maar ik zie hier de link niet zo. Misschien verwachtte ze een lage temperatuur, omdat je suiker ook zo laag zit. Maargoed, je temperatuur lijkt iig goed.
Ik hoop erg voor je dat je je na de boterham wat beter voelt, da's voor mijn vriendje iig vaak een remedie bij een hypo![]()
Sterkte, en slaap lekker voor straks!

Ik ben oprecht blij dat mijn tip klopte met wat de HA-post zei 
slaap lekker