Het klikt heel raar en misschien wel stom voor sommigen,
Maar ik wil er ook graag fris en mooi uitzien.
ik heb dus van die periodes dat ik in de Etos dingen zie liggen en dus koop, gebruik het 1x keer en denk dat het me niet staat,
ik ben eigenlijk altijd make up loos, maar dan zie ik er gewoon zo verkeerd uit, dikke wallen, onder de rode vlekken, door mijn sproeten gewoon een lelijk uiterlijk, heb eigenlijk geen zichtbare wenkbrauwen, enz.
ik ben dus erg onzeker over mijn make up, doordat ik sproeten heb, rood haar en blonde wimpers ben ik bang als ik make up op doe dat het gewoon niet staat ik ben 17 en mensen schatten bij 13 en vragen altijd naar ID.
ik doe het thuis als ik alleen ben wel eens op, maar bij anderen of op school nooit. ben bang voor verkeerde reacties,
wie heeft dat ook?, en wat hebben jullie eraan gedaan?
ik heb vandaag een foto gemaakt van mezelf dat ik eerlijk gezegt best leuk opsta. maar durf het aan niemand te tonen.
ik wil gewoon wat meer voor mezelf zorgen, loop er altijd zo hopeloos uit, terwijl het volgens mij heel anders kan.
wie heeft er tips voor en over make up?
groetjes..

,
wat raar 
. Voor de mensen om je heen moet het misschien wennen als je makeup op hebt omdat ze het niet gewend zijn? Maar als ik je zo zou 'ontmoeten

Dus ik draag het meestal niet.