Echt zó raar.. Ik weet gewoon niet wat ik heb en ik word echt gek van mezelf..
Ik word om alles en iedereen geïrriteerd en kan niets hebben. Het gevoel als of ik de hele tijd honger heb, maar ik heb helemaal geen honger. ( ik ben altijd wel snel geïrriteerd als ik te weinig eet bijvoorbeeld) Ik probeer echt tot 10 te tellen, maar het lukt gewoon niet.
Net ook, zit ik in de auto met mijn vriend. Hij vraagt wat en ik moet zoveel moeite doen om aardig/normaal te reageren. Ben het liefste stil en heb geen zin om te praten. Wat ik heb weet ik niet, want ik ben normaal echt onwijs aan het kletsen en heel spontaan.
Mijn moeder en vriend vroegen al de laatste dagen of er wat is met me, wat me ook weer geïrriteerd maakte
, maar er is echt helemaal niets.. ( Jep, en dan blijven ze doorvragen). Ik vind dit zo raar, ik ben niet ongesteld ofzo (
) ben wel ruim een maand gestopt met roken, maar ben al eerder 3 jaar gestopt geweest en had toen nergens last van. Zal het dan toch misschien daardoor komen?Bleghh! Kan iemand mij een schop geven dat ik weer aardig ben
Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt? Dat je dus zonder reden opeens een kort lontje hebt? En tips om weer gewoon vrolijk te worden?
Zucht, vrouwen
Grapje

, dan rij ik namelijk niet zo netjes.