7 jaar geleden werd ik vegatarier. Nu was ik daar laatst een beetje klaar mee, en rustig aan weer opbouwen met vlees eten. Bij het avond eten een burger, meer niet. Nu had ik zaterdag een frikandelbroodje op en ik voelde me daarna niet zo lekker. 's Avonds uit eten, iets met kip genomen, daarna voelde ik me alweer niet zo lekker. Maar het ging wel allemaal.
Maandag had ik 's ochtends een broodje op met gebraden gehakt, en 's middags word ik toch ziek!
Ik was met m'n zus naar de sauna en heb 3 x overgegeven. Nu weet ik niet of dit van de sauna's komt, of van het vlees eten. Ik heb me niet heel erg goed afgekoeld na elke sauna, maar wel ongeveer 5 minuten gewacht tot ik een andere sauna inging. Ook mijn zus, en die had nergens last van.
Is het zo dat je lichaam eraan moet wennen dat je opeens weer vlees eet? Want als dit door het vlees zou komen, dan stop ik daar per direct weer mee

Ik had nog op internet gezocht, maar kon niks vinden
). Ik was al 10 jaar vegetariër en ben ook best snel begonnen met vlees eten. Ik heb echt totaal geen last gehad. Wat ik wel zie is dat je wel wat meer vette dingen eet. Misschien kun je beter beginnen met wat witvis, zalm, kip enzo. Gewoon niet al te vette dingen.
(maar zelfs dat kan tussen mn oren hebben gezeten) Maar verder heb ik nog nooit zo gereageerd...