Is er iemand van jullie die ook vaker last heeft van flauw vallen? Ik heb het zelf regelmatig. Alleen eigenlijk heel lang geen last van gehad. Wel telkens naar de dokter geweest, bloed prikken, geen resultaat!
Nu kreeg ik het bijna 2 weken geleden opnieuw, alleen nu val ik echt elke dag wel een paar keer flauw. Het is dat ik het aan voel komen en het op tijd 'op kan vangen' voor zover als gaat. Maar mijn school/stage gaat op dit moment niet, waar ik enorm van baal!
Gister wederom opnieuw naar de huisarts geweest, bloeddruk en alles was in orde. Ja hoor, weer bloed prikken. Dit keer op suiker, ijzer, schildklier en een of andere infectie. Bloed prikken moest nuchter, dus mijn moeder en ik zijn vanochtend om 8 u meteen gegaan. Mijn moeder moest ook bloed prikken.
Normaal krijgen ze uit mijn rechterarm altijd genoeg bloed, dit keer kregen ze echter niks en ik zag de bui al hangen, jawel, andere arm graag! Nou prima, hier kregen ze voldoende bloed uit, maar ik voelde al dat ik niet op moest staan, of heel rustig.
In de tijd dat mijn moeder bloed liet prikken heeft de zuster mij gevraagd of ik even wou liggen, dit sloeg ik in eerste instantie af, omdat ik het idee had dat het aan het zakken was. Van een mevrouw die ook bloed liet prikken ernaast ( hier zitten ze met 3 man naast elkaar met tussenschotten ertussen) vroeg of ik een snoepje of sultana wilde, nou graag! Vond ik erg aardig van haar!
De zuster heeft mij na dat mijn moeder klaar was toch even op haar bureaustoel geparkeerd, om mij vervolgens ( half knock out maar wel nog bij) via de wachtkamer naar een aparte kamer te brengen en mij op bed te leggen. Hier kreeg ik een glas ranja en Glucosame? Oid? In ieder geval een soort dextro. Hierna was er niets meer aan de hand en kon ik op eigen kracht weer overeind komen en weg lopen..
Iemand van jullie die dit ongeveer hetzelfde heeft? Ik hoop zo dat er na deze bloedtest toch eindelijk iets uitkomt, dan kunnen ze er hopelijk iets aan doen!
Bedankt voor het lezen!
)

hoop dat ze er nu eindelijk achter komen wat het is!!