Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En helaas word ik ook regelmatig gefeliciteerd met mijn zwangerschap.
bento1 schreef:idd welke chirurg is ook wel zeer belangrijk. zou toch wel erg zijn als je er jaren naar uit kijkt en een kwakzalver verpruts het.
russel schreef:Volgens mij worden cosmetische operaties wel vergoed als je huisarts verklaart dat je er spychisch onder lijdt en 31 is wel jong, dan wil en kan je nog zoveel leuke kleren dragen.
Ga eens met je HA praten, neem desnoods je man mee voor de steun. Dan moet je nog naar een spycholoog en ik geloof niet dat jouw geval zo maar wordt afgewezen. Een duidelijke spychische reden, dan is het nl niet meer ter verfraaiing, maar voor je geestelijke gezondheid.
ik ben 31 . 4 kids en 45 kilo afgevallen. Ik heb al 3 pogingen gedaan. Ik loop bij GGZ en slik antiD. mede ook door me lichaam. ik ben 80 kilo en heb broek maat 40/38. Want kont heb ik niet me benen raken elkaar geen eens. maar die buik 
werkt niet Caye schreef:ik heb altijd last van een smetnavel. Mijn huid is superdun met al die straie. Doet pijn. Ik kan zelfs niet eens hardlopen. want me buik blubbert te erg en dat doet zeer. Mijn plastische chirurg vind zelfs dat ik het vergoed moet krijgen!!! maar de verzekering bepaald dat het niet zo is. Hoe een dokter ook op zn strepen kan staanwerkt niet
maar dat betaal ik zelf. En corrigerend ondergoed idd.. dat draag ik ook maar dan nog... je moet je buik vouwen om het op zn plek te leggen