Ben fervent schaatser, en zo ging ik gisteravond ook weer vol goede moed naar de ijsbaan om te trainen voor de Leekstermeer Toertocht...
Toen ik mijn rondjes er weer op had zitten (of eigenlijk geen zin had, omdat er een verschrikkelijke bemoeial op de baan rondloopt) deed ik mijn schaatsen uit en ging weer vol goede moed terug naar huis...
Ik stond op van m'n bankje, liep een stukje door het ijs en ging onderuit.
Ik dacht zo even op te staan, maar ineens voelde het alsof er met messen in m'n knie werd gestoken.
M'n vader hielp me overeind, even binnen gezeten, en ik ben naar huis gefietst. Voor zover mogelijk met 1 been
Even gezeten, naar de douche gehobbeld, gedouche voor zover mogelijk.
Knie ingesmeerd met toco-tolin (??) en er een verbandje om gedaan. Op bed gegaan (1e verdieping
) en gaan slapen in de hoop dat het vandaag wel over zou zijn. Helaas... Kan er op lopen, alsof ik een houten been heb, en daar is het mee gezegd.
De knie is niet heel dik, ook niet echt blauw, maar wel erg warm.
Huid op de knie is redelijk verdoofd en de pijn is een stekende pijn van binnenuit.
Ik wil eigenlijk wel even naar de huisarts, als er iemand thuis is met een auto
Maar als deze gewoon constateert dat de boel gekneusd is, dan had ik dat zelf ook wel kunnen bedenken.
Daarom ben ik benieuwd of jullie dit ook herkennen?
M'n moeder vindt volgens mij een beetje dat ik me aanstel (gisteravond in ieder geval)....
Bij twijfel zal ik gewoon even langs de huisarts gaan hoor! Je knie moet nog lang mee en ik neem aan dat je nog lekker wilt schaatsen de komende jaren dus beter langsgaan en horen dat je een kneuzing hebt dan dat er meer aan de hand is! Er kunnen rare dingen gebeuren in een knie.. 
) 
Dat is een nare fout!
die vraag kreeg k ook.. ik wist alleen te zeggen ''hard''