Wat voor eyeliner gebruiken jullie?
Zijn jullie er tevreden over, waar hebben jullie hem gekocht en hoe duur was hij?
De eyeliner die ik heb die doet het niet goed.
Wat vinden jullie fijner, een gewone eyeliner of een eyelinerpotlood?
Bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Fijn ding, maar ik hou niet van eyeliners. En waarom ik hem dan heb? Ik heb hem gekregen
heel makkelijk om een dun recht streepje te trekken. en kost bijna niets

ILOVE_TARA schreef:Ik heb eyeliner van het merk van de Hema, Miss Helen. Doet het prima, heb nog nooit een andere gehad. Ben er dus zeer tevreden over.Weet eigenlijk niet hoe duur ie is, meestal neemt m'n moeder 't voor me mee, want die gebruikt 't ook. Volgens mij onder de €2.

miep1979 schreef:Ik heb hem van Rimmel London, prijs weet ik niet meer.
Gebruik het boven het oog en blijft de hele dag zitten
Heb diverse merken gehad, toch de betere merken bevallen mij beter dan eigen merk of huismerk. Die zijn snel op en niet mooi vloeiend aan te brengen.
Heb er een keer een stift gehad, voor 45 euro maar wel 2 jaar meegedaan
Onder mijn oog gebruik ik altijd een potlood, het lieft donkergrijs omdat dit minder hard is dan zwart. Ik ben nu de restanten aan het opmaken
ikdoemaarwat schreef:miep1979 schreef:Ik heb hem van Rimmel London, prijs weet ik niet meer.
Gebruik het boven het oog en blijft de hele dag zitten
Heb diverse merken gehad, toch de betere merken bevallen mij beter dan eigen merk of huismerk. Die zijn snel op en niet mooi vloeiend aan te brengen.
Heb er een keer een stift gehad, voor 45 euro maar wel 2 jaar meegedaan
Onder mijn oog gebruik ik altijd een potlood, het lieft donkergrijs omdat dit minder hard is dan zwart. Ik ben nu de restanten aan het opmaken
jup die heb ik ook....
en als ik hem niet afdoe 's avonds dan kan ie de volgende dag nog een dag mee! blijft dus erg goed zitten