welke zouden jullie aanraden en welke delen van jullie lichaam scheren jullie ermee??
en welke is quasi pijnloos (als die bestaan)
x laura
edit: puur informatief topic voor de ervaringen
hoef er geen tweedehandse
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoef er geen tweedehandse
Caesar schreef:Ik heb me ooit laten vertellen dat een duurdere minder pijn deed. Dus gekocht en ik heb dat ding na 1 haal in de doos gedaan en op zolder gezet. Volgens mij inmiddels zelfs weggegooid. Ik scheer wel een keer vaker; maar dit nooit meer
) 

Lalidan schreef:Grappig dat veel mensen gaan koelen. Doordat je huid joud word verdoofd je huid wel enigzins, maar je haarzakjes trekken ook samen (oorzaak van kippevel) waardoor de haartjes veel vaster komen te zitten. En waardoor het uiteindelijk dus veel meer pijn doet...
Ikzelf epileer na het douchen, lekker warm. Dan staan de poriën mooi open en trek je de haartjes er zo uit. Zo'n ding wat onder water gebruikt kan worden lijkt mij ook wel wat!
En inderdaad, zorg ervoor dat je haartjes niet te lang zijn, want dan worden ze wel gegrepen en eraan getrokken, maar niet eruit getrokken. Bij die van mij zit een scheerstuk met opzetje waarmee je eerst de lange haren wat kan inkorten, waarna je kan epileren. En inderdaad, regelmatig doen en goed bijhouden, de eerste keer is het ergste.....
Afgelopen zomer bikinilijn, oksels en benen gedaan. Heb er echt plezier van gehad! 
Nicky_Ray schreef:LaUrOssssss schreef:@nicky-ray wat is dat dan voor type die onder water kan en hoeveel heeft die gekost?
Braun Silk-epil Xpressive 7781 Wet & Dry
Ik heb toen op internet gezocht en de goedkoopste was 100 euro... tis een hele smak geld, maar hij is echt ideaal!