het is ook iets psychisch.. vooral psychisch.. denk ik
ik kan nergens meer heen omdat ik altijd een toilet tot mijn beschikking moet hebben en is die er niet, krijg ik een onwijze paniek aanval en dan word het alleen maar erger..
zoals vandaag ook.. ik moet tegenwoordig met de tram naar mijn werk.. en dat is echt een ramp.. ik moet er 10 minuten voor lopen en dan nog 20 minuten in de tram.. het is eigenlijk nog nooit goed gegaan zonder dat ik in paniek raak.. ik laat vaak 1 tram gaan om vervolgens naar een wc te gaan in het winkelcentrum.. vervolgens stap ik in de volgende tram maar onderweg begint de paniek weer.. het is echt geen doen meer zo.. het voelt dan ook echt alsof ik op springen sta en elk moment alles kan laten lopen
ik ben vanochtend ook de tram uitgerend en heb me ziek gemeld voor mijn werk.. ik trek dit gewoon echt niet meerik loop hier ook voor bij het GGZ maar dat wil allemaal niet echt vlotten.. helaas.
ik kan gewoon NIKS meer.. het beperkt me echt zo in alles wat ik doe.. even een dagje shoppen gaat gewoon niet voor mij.. even een dagje naar de dierentuin ook niet.. bioscoopje pikken.. op familie bezoek aan de andere kant van het land al helemaal niet.. ik ben er klaar mee!!
en nu lijkt het de laatste weken allemaal weer erger te worden.. want thuis had ik er in principe niet zo heel erg last van want ik heb daar gewoon een wc tot mijn beschikking en ik stelde het altijd uit tot het laatste moment.. maar de laatste weken moet ik thuis ook vaak echt om het half uur.. wat dus voor mijn reisje met de tram helemaal een ramp is want zo denk ik het dus helemaal niet vol te houden..
morgen heb ik een afspraak met mijn huisarts. ik wil een verwijzing hebben voor een uroloog.. ik wil echt zeker weten of er niks anders met mijn blaas aan de hand is of dat ik gewoon echt gek ben

heb november of december een blaasontsteking gehad (wel vaker, maar die keer de 1e keer dat ik antibiotica kreeg) en sindsdien heb ik ook heeeeel veel moeite met het ophouden. Zodra ik voel dat ik moet, dan moet ik ook, anders plas ik in mijn broek