[MW] Al wekenlang hoesten, tips graag....
Nu is er ook nog een fikse verkoudheid overheen gekomen. Normaal gesproken was ik nooit ziek en áls ik al ziek was (eens in de twee jaar) was het met drie dagen op bed liggen en nog twee dagen uitzieken over.
Nu zit ik al 2 weken thuis en ik word écht GEK
. Ik kan dit niet, ik heb hier geen geduld voor. Ik ga braaf op tijd naar bed, goed onder de wol, vitamine C tabeltten, gezond eten, luchtje scheppen etc etc Niks helpt.Ik voel me volkomen futloos, mijn hoofd zit propvol met snot en elke keer als het minder lijkt te worden en het ietsje beter gaat, gaat het de volgende dag weer bergafwaarts. Die hoest zit er ook nog steeds, af en toe rochelt het en net als je denkt 'het komt los' stopt het en begint het weer opnieuw.
Gister was ik het zoooooooooooooooooooo zat, dat ik toch aan de AB ben begonnen (durfde ik niet te nemen ivm eczeem en risico op enorme huiduitslag). Hopelijk slaat dat aan, want anders weet ik het niet meer. Dan schroef ik mijn kop eraf en zet m bij het grofvuil denk ik

Is dit een raar virus dat meer mensen hebben of ben ik het enige slachtoffer? Mijn collega had in haar vriendenkring ook mensen die een soortgelijk ziektebeeld hadden een stuk of drie vier.
Ik wil verd.. weer aan het werk, dit is echt zoooo niks.
ging je dan gewoon uiteindelijk dood ofzo
Ben momenteel een boek aan t lezen over de romeinse tijd, en daar gaan ze met bosjes dood om niks 

!! Eerst luchtwegen, hoesten, koppijn, lamlendig, koorts en dat twee weken lang... Sterker nog, ik zat net met hoogrode konen te bokken (en neee geen 18+ topic) en ik heb dus gewoon wéér verhoging. 
Ik hoop het niet, dus kijk het weekend maar even aan, dan heeft die antibiotica ook de kans om aan te slaan. Staat ook wel miepig als je bij de HA komt met praktisch dezelfde klachten, terwijl je te eigenwijs was om die kuur te nemen.