Ik zit met een probleem en ik krop het altijd op maar wil graag mijn hart een keer luchten.
Ik ben een meisje van 14 ( bijna 15 jaar ).
Ik ben om te beginnen totaal niet tevreden met mijn lichaam : puisten meeëters en ben niet de dunste.
Ik heb er bijna álles aangeprobeerd om er vanaf te komen maar niks helpt!
en als ik dan een keer iets vind waarvan ik denk "ja, dat wil ik proberen" mag het niet van mijn moeder omdat het dan "teduur" is.
Ook heb ik een ander probleem, overbeharig oid.
Ik schaam me zelf er dood voor en ben hierdoor zo onzeker als de pest.
Ik heb een snor ( hars is wel, maar toch wordt je bang dat iemand anders misschien toch ziet dat er wat zit )
verder heb ik écht overal haar, en dat zijn dan geen kleine donshaartjes.
Ook heb ik striea ( hopelijk gescheven zonder fout) en dat krijg ik op geen ene manier weg.
En alles bij elkaar -» Puisten, meeëters striea en overbeharing ik wordt er gek van !!!
Hoe moet dat nou deze zomer? ik weet echt niet wat ik moet doen..
Ook slik ik de pil al, niet vanwege seksuele redenen maar door onregelmatig heid.
Ook is mij vertelt dat hierdoor de puistjes ect. minder worden maar daar merk ik dus helemaal niks van
.Sorry voor dit "zeur" verhaal, maar het maakt me echt onzeker en ik durf helemaal niets.
Ik hoop dat jullie goede tips hebben, want ik wil echt niet langer zo rondlopen..
?

omdat ik in mn hals en gezicht dat trekken met een spiegel niet voor elkaar krijg.
..
)