Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb ook een redelijke droge huid, maar na een tijdje gaat soms wel m'n neus een beetje glimmen. Aangezien mijn huid verder wel droog is, gebruik ik gewoon een vloeibare foundation en poeder ik dat lichtjes af met poeder van Everyday Minerals (http://www.everydayminerals.com), heel fijn spul, ook om los te gebruiken, erg goed voor je huid
! 
Vooral die met de turquoise dop.
upendo schreef:Dream Matte Mouse gebruik ik soms weleens, die van Essence is cheap-assed, maar fijner.Vooral die met de turquoise dop.
(Mijn eerste "dure" foundaiton, maar ben er erg tevreden over).
En heeft een spf 20.
Dekt super en is lekker licht op je huid
Maar dat is persoonlijk. Waarschijnlijk ben je de goede nog niet tegengekomen (hmm. als ik t zo zeg, lijkt het wel alsof dit topic over mannen gaat
)
Brookers schreef:Herkenbaar!
Er zijn er tegenwoordig zoveel dat ik echt niet weet welke ik moet kiezen. Je hebt 100en merken, en dan nog verschillende tinten..
Ik ben er intussen achter dat ik of 02 of 03 heb, ligt er aan of het zomer of winter is. Maarja, voor welk merk ga je dan?
Ik heb geen zin om 16 euro voor zo'n flesje/potje te betalen en er vervolgens achter te komen dat die niet bij mijn huis past, want ik neem aan dat je het niet kan ruilen?
Ik heb nou een foundation van Essence, maar als ik die opsmeer wordt het snel korrelig?![]()
Ik gebruik nu trouwens al een hele tijd een gewone poeder, die van Gosh. Zelf vind ik die super fijn, maar als je echt iets wil bedekken heb ik toch echt een goeie foundation nodig..
dunne huid
.