Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marius schreef:Iedereen word rood in de sportschool, tenminste.. veel mensen wel..
En daarbij komt, je bent er toch om te werken aan je conditie?
Als je zo'n super conditie had hoefde je niet naar de sportschool..
Dus ik zou zeggen trek aan wat je fijn vind en laat die anderen lekker voor wat ze zijn!
R.X. schreef:marius schreef:Iedereen word rood in de sportschool, tenminste.. veel mensen wel..
En daarbij komt, je bent er toch om te werken aan je conditie?
Als je zo'n super conditie had hoefde je niet naar de sportschool..
Dus ik zou zeggen trek aan wat je fijn vind en laat die anderen lekker voor wat ze zijn!
Klopt maar ik word dat wel heel gauw.
Heb ook helemaal geen krachten meer en geen conditie.
Ik schaam me dan echt.
1_Daphne_1 schreef:een chiropractor zet je ruggewervels terug in de originele stand.
ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met een ostheopaat maar net anders.
Ik had ook hele erge rugklachten en niets hielp en sinds een aantal jaren ga ik iedere maand naar de Chiropractor en heb nagenoeg geen last meer.
De kunst is wel een beetje om een goede te vinden!
dus ik zou wel even rond kijken in de buurt naar een praktijk die goed aangeschreven staat.
Kanelly schreef:Kijk uit met chiropractors... nu weet ik dat er echt wel goede zijn, maar het is maar een waarschuwing.
[NM] Zembla: levensgevaarlijke genezers
R.X. schreef:Klopt maar ik word dat wel heel gauw (rood).
Heb ook helemaal geen krachten meer en geen conditie.
Ik schaam me dan echt.
Ik vind het juist super dat je vriend aanbiedt om samen te gaan, dan heb je een stimulans. Waarom mag hij niet zien dat je een slechte conditie en weinig kracht hebt? Hij accepteert je vast zoals je bent en daarbij ga je daar nu toch juist aan werken? Dat bouwt zich snel genoeg weer op. Zet je over je schaamte heen, je bent nu juist op de goede weg om aan die dingen iets te doen (overgewicht, conditie, gewicht)! En dat rood worden komt bij heel veel mensen voor, nog iets om je niet voor hoeven te schamen. Dat is waarschijnlijk iets wat de meeste anderen niet eens opvalt, maar alleen jou.Kanelly schreef:Kijk uit met chiropractors... nu weet ik dat er echt wel goede zijn, maar het is maar een waarschuwing.
[NM] Zembla: levensgevaarlijke genezers
Ik vind het juist super dat je vriend aanbiedt om samen te gaan, dan heb je een stimulans. Waarom mag hij niet zien dat je een slechte conditie en weinig kracht hebt? Hij accepteert je vast zoals je bent en daarbij ga je daar nu toch juist aan werken? Dat bouwt zich snel genoeg weer op. Zet je over je schaamte heen, je bent nu juist op de goede weg om aan die dingen iets te doen (overgewicht, conditie, gewicht)! En dat rood worden komt bij heel veel mensen voor, nog iets om je niet voor hoeven te schamen. Dat is waarschijnlijk iets wat de meeste anderen niet eens opvalt, maar alleen jou.
_Sammy_ schreef:Doe er indd wat aan nu het niet chronisch is..
Ik kan er helaas niks aan doen, (3 ruggenwerfels aan elkaar en schreef) Weet wel dat ik er aan het begin van de pijn gelijk al wat aan had moeten doen!
Als je naar de sportschool gaat wel onder begeleiding..