Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*héél handig*

Er zijn mensen die echt alles tegen mij kunnen zeggen, ik zal nooit kwaad worden. Maar er zijn mensen die gewoon 1 ding verkeerd zeggen (en daar heb ik dan al vaker problemen mee gehad) en ik voel die woede gewoon al aankomen.
zo kan ik ook zijn. zo iemand die een vriendin van mij was. zij praatte achter mijn rug om . zij is nogal makkelijk en praat snel mee met iedereen. ze had me al een keer H**R genoemd maar daar kijk ik en iedereen weet hoe ik ben dus dat ik totaal niet zo ben. ik ben zo iemand die als ik iets vind het ook gelijk zegt. maarja zei dus niet . dus ik hoorde dat gelijk erna van iemand dus ik ging naar haar toe om te vragen waarom ze dat zei. maar zei begon erover te liegen en we hadden al vaker ruzie gehad om zulke dingen en heb altijd gezegt dat mensen over mij mogen praten maar dat zodra ik erom vraag ze wel eerlijk moeten zijn en dan wordt ik ook niet boos. ( of ik moet erg opgefokt zijn ) maar ze had nu dus weer over me paard dingen gezegt waar ze geen verstand van had. zoals hij is te mager ( dit had ze tijd geleden gehoord omdat toen ik hem kocht hij te mager was ) dit is inmiddels niet meer zo maar OK zij zei het nog steeds. en dit ontkende ze weer . en toen werd ik zo aggressief en heeft ze een kopstoot gehad. daarna ben ik weggelopen omdat ik bang was dat ik door zou slaan en het zwart om me ogen zou worden. het is zo veel mensen kunnen en mogen alles tegen mij zeggen maar van bepaalde mensen kan ik het inderdaad niet hebben en helemaal niet dat ze dingen zeggen die niet waar zijn en er daarna niet eerlijk over zijn
maar daar voel ik op dat moment vrij weinig van)
.
.
Als je, je druk maakt of agressief wordt lost het niets op. Dan kan je soms alleen maar verder van huis zijn
Ik zou me proberen af te vragen waarom je zo agressief wordt, en wat het je oplevert.