Ik heb op mijn neusvleugels een aantal mee-eters zitten.
Heeft iemand nog goede tips om ze weg te krijgen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En heb me er echt kapitalen aan uitgegeven! 

Cynn_x schreef:Heel simpel!![]()
Na al die troepzooi die ik heb geprobeerd... Clearasil.. Maskertjes.. scrubs.. creme. Van allerlei merken.. Maar niets en dan ook echt niets hielp!En heb me er echt kapitalen aan uitgegeven!
Toen las ik ergens; kappen met die troep! Ik slik al jaren vitamine B pillen en heb nergens last meer van.
Ik kon het gewoon niet geloven. Ik móest het gewoon uitproberen.. en ja hoor, ik simpel naar de Etos.. Etos merk Vitamine B-complex gekocht. Voor extra energie, haar, nagels en je huid. Nou.. na 2 weken iedere dag een pilletje slikken? NERGENS meer last van! Mijn voorhuid (waar ik het meeste last had van die stome mee-eters) is helemaal glad. Geen vette huid meer (maar ook geen droge/schrale huid) en bijna nooit meer puistjes! Heel soms een enkele, maar echt.. wauw! Zalig!
Voor de rest gewoon iedere avond netjes je make-up afhalen en je gezicht wassen met gewoon warm water of één zeepje. Dus verder geen 100 verschillende producten qua potjes en troep. Nee gewoon een simpele zeep.
En je bent er volledig vanaf!
Succes!
ayo schreef:Moet je met een comedonen drukker/lepeltje doen.
Zulks iets:
http://static.marktplaza.nl/images/medi ... 887527.jpg
Hebben ze wel bij de etos, alleen dan niet met zo'n enge naald eraan, maar gewoon een kommetje met een gat erin. Ik doe het meestal met die andere kant, dat ijzeren rondje, beetje drukken en ze ploppen er zo uit
En wel zorgen dat je huid niet superzacht is, want dan neemt je soms ook vel mee, en dat wil je niet.
Cynn_x schreef:Finstar1991 schreef:Ik heb wel eens van die biergist tabletten gehad, werkt wel goed
Mag ik vragen wat dat precies zijn? Ik heb er wel eens wat over gehoord, maar het werd me nooit echt duidelijk..