Dan maar even op Bokt typen, vroeger schreef ik het nutteloos op een kladje. Nu zijn jullie Bokkers de klos
Manlief moest weer eens op pad naar zijn vriend, vertrok tegen etenstijd en kwam half 11 terug. Dronken. Zoals altijd als hij daarvan daan komt. Gelukkig maar een paar keer per jaar. Ik zei hem vantevoren al aub niet zoveel te drinken. 'Nee hoor" was het antwoord. En nu ligt hij in een walm van drank diep in coma. Nadat hij mij eerst wat flink kwetsende opmerkingen naar het hoofd geslingerd heeft. Zoals gewoonlijk bij terugkomst van die vriend (die inmiddels zelf een jong gezin heeft). Ik denk dat ik zo alle drank die er is door de gootsteen kieper. Hij is (nog) geen alcoholist. Drinkt ongeveer 3 a 4 flesjes bier per dag, meer dan genoeg dacht ik zo. Maar ja, ik kan net zo goed tegen de muur aanpraten. Van zelfreflectie heeft hij nooit gehoord. Ik ben er zo verdrietig van, en boos, en beledigd...
Ook voor de kids is het niet leuk, is papa op zaterdagavond vrij, mogen ze later naar bed, smeert 'ie hem. En bijt mij toe zeker niet bij mij te willen zitten omdat ik weleens heb gevraagd even niet door de tv te praten als ik/wij even iets wilden volgen...Ik ben geen doetje hoor, maar zit nu even in een dipje...
Heb je ervaring met mannen en drank? Ik hoop het toch niet voor je.. 
Kan ik eindelijk mijn snotneus en die natte panda ogen drogen!
.
Hij weer met het hoofd boven een emmer