Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(helaas)
. Misschien moet je wel bloed laten prikken.
. De medicijnen zelf hebben tot nu toe mijn weerstand alleen nog maar slechter gemaakt trouwens.. 

. Als het over 6 maanden alsnog niet blijkt te werken zal ik je tip onthouden! _Desiree schreef:Ik kan met jou mee praten(helaas)
Ik ben ook al ruim 2 jaar moe,keelpijn,hoofdpijn ( ga maar door )
Ik kom er niet vanaf, heb verschillende onderzoeken ondergaan in het ziekenhuis.
Meer helaas geen resultaat.... baal er nog steeds van tot de dag van vandaag.
Ook vaak spierpijn.... ineens vanuit het niets.
Mijn huisarts kan helaas niks meer voor me doen, ik moet een dagboek bij houden wanneer ik welke klachten heb.
Overigens heerst het wel op dit moment.
Maar als het zo door gaat wil ik je veel sterkte wensen.
enne misschien iets van vit tabletten?

Ps, in de kerst is het over gegaan met waterijs en parecetamol
cheeky schreef:soms slaap ik heel slecht, maar dat komt door een psygologische oververmoeidheid door allerlei dingen die bij mij tegenwoordig af spelen...
In de herfst vakantie begon het gezeur, toen was ik me stem kwijt... In de kerst vakantie was ik zo erg verkouden, en zijn alle 2 mijn amandelen gaan onsteken.. nu dus weer al 2 weken strond verkouden, en nu sinds vanmiddag is mijn linker amandel gaan ontsteken... Een vriend van me raad me ook aan om meteen naar de dokter te gaan,, maar ik ben nogal eigenwijs, en probeer dokters bezoekjes nogal uit te stellen
Dus ik probeer deze week nog te gaanPs, in de kerst is het over gegaan met waterijs en parecetamol
.
Dat lijkt me naar joh! Ik heb heel vaak oorontstekingen, keel en bijholteontstekingen, en vaak last van mijn buik. Maar moet er niet aan denken dit door mijn hele lichaam te hebben
.. Brn je er al mee naar de huisarts geweest?.. DarkDreamer schreef:Kytha: Ontstekingen in je hele lichaam?Dat lijkt me naar joh! Ik heb heel vaak oorontstekingen, keel en bijholteontstekingen, en vaak last van mijn buik. Maar moet er niet aan denken dit door mijn hele lichaam te hebben
.. Brn je er al mee naar de huisarts geweest?..
Mindim schreef:Ik heb ook astma, behoorlijk zelfs, maar heb nooit last van lage weerstand door astma. Mijn zus met zwaar copd ook niet. Hoe uit zich dat bij jou dan?
Kytha schreef:DarkDreamer schreef:Kytha: Ontstekingen in je hele lichaam?Dat lijkt me naar joh! Ik heb heel vaak oorontstekingen, keel en bijholteontstekingen, en vaak last van mijn buik. Maar moet er niet aan denken dit door mijn hele lichaam te hebben
.. Brn je er al mee naar de huisarts geweest?..
Klinkt heel ernstig, maar door vele antibiotica kuren is mijn weerstand heel laag,
wat zich ook uit in blaasontstekingen, ontstoken amandelen, wondjes die lastig genezen, tandvleesontstekingen etc.
.. En verder zijn de ovirge bijwerkingen ook erg vervelend).

Kyrseltje schreef:Mindim schreef:Ik heb ook astma, behoorlijk zelfs, maar heb nooit last van lage weerstand door astma. Mijn zus met zwaar copd ook niet. Hoe uit zich dat bij jou dan?
Nouja dit is wat mijn dokter me vertelde. Dat ik doordat ik astma had en dus weinig kan sporten zeer vatbaar ben voor alle griepjes enz die in de lucht hangen.
Mindim schreef:Kyrseltje schreef:
Nouja dit is wat mijn dokter me vertelde. Dat ik doordat ik astma had en dus weinig kan sporten zeer vatbaar ben voor alle griepjes enz die in de lucht hangen.
Sporten is juist goed, dat vergroot je longinhoud. Ik heb geen allergische astma, ik krijg aanvallen met de weersveranderingen, hevige aanvallen, maar ben verder nooit ziek. Mijn zus is zwaar longpatient en wordt zelfs aangeraden te gaan fietsen, wandelen en noem het maar.
Heb je wel de juiste medicijnen? Welke gebruik je precies?
Mindim schreef:Ok dan snap ik het sportgedeelte, maar de verminderde weerstand vanwege astma, komt me niet bekend voor.
Ik gebruik ook seretide met voorzetkamer en salbutamol in de novolizer.
Mijn zus gebruikt iets van 8 verschillende soorten medicijnen en astronautenvoeding, maar die is nooit ziek of verkouden.