Je hebt een nieuwe bh nodig en gaat naar de winkel. Na de halve collectie te hebben gepast, heb je nog niets wat ECHT goed zit.Bij 70 is hij te klein, 75 te groot. Als je een A pakt, zijn je tepels zowat zichtbaar, maar bij een B is er weer een loze ruimte (zowel eronder, ervoor als erboven). Zijn mijn boobs dan zo raar? Nee toch?
Een normale bh zonder vulling zit mij nooit, dan heb ik net punttieten, waarvan de onderkant nieteens gevuld is. Neem ik dan push-up, sluit de binnenkant niet aan op m'n borsten. Bij een kleinere omtrek wordt alles afgekneld en zijn er vetjes zichtbaar, waarvan je nieteens wist dat je ze had. Kortom: EEN RAMP!
Als je dan eens je borsten gaat opmeten, kom je op een 75AA uit. Maar in de winkel kom je nog nieteens in een A, omdat je borsten er aan alle kanten uit puilen (let wel: zijn push-up bh's. Normale probeer ik al nieteens meer). Dat klopt toch niet??
Hoe lossen jullie dit op? Ik word wanhopig
maar ik heb eigenlijk altijd dat ik in de winkel denk dat ze prima zitten, maar dat later blijkt dat het toch niet goed zit..
? Ik heb werkelijk geen enkele bh die niet perfect zit, op uitzondering van die ene bh die ik eens bij de hunkermuller gekocht heb. Mijn bh's zitten echt perfect, ziet er mooi uit, wordt altijd super geadviseerd. En ik voel zelfs niet dat ik een bh aanheb (begrijp de klaagzang van al die vrouwen dan ook niet die 's avonds als ze thuis komen zo snel mogelijk die bh willen uitzwieren)

maar ik weet zeker dat het goed zit.