omdat ik weet dat er hier soms niet-leuke mensen meelezen 
Maar... bahh!! wat voel ik me ellendig
Afgelopen dinsdag dacht ik even gezellig naar de markt te gaan, even eruit. Eenmaal in de stad werd ik heel eng, voelde me duizelig en licht in me hoofd worden en had het gevoel dat ik elk moment over me nek kon gaan. Ik ben snel de hema in gevlucht naar de toiletten, maar gelukkig niet overgegeven. M'n opa en oma hebben me opgehaald met de auto, met de metro terug reizen durfde ik echt niet meer. Afgelopen zaterdag had ik dit ook terwijl er visite was.
Ik eet ondanks de misselijkheid ontzettend veel, vooral nu want naast het misselijk zijn val ik ook af. Ik woog altijd 55 kilo, nu nog maar 46. Ik ben trouwens 1.63 klein, dit is gewoon ongezond. Ik eet nu het dubbele van wat ik normaal eet, maar ik val ook het dubbele af. Als ik heb gegeten heb ik een uur daarna weer honger en word ik misselijk, als ik dan wat eet verdwijnt dat gevoel weer, maar na een uur sterf ik weer van de honger en dat gaat zo de hele dag door. Het gekke is dat ik wel honger heb maar geen eetlust, na 1 hapje denk ik alweer: bah
Heb gisteren bloed laten prikken maar ik ben zo iemand die dan alsnog gaat googlen naar alle mogelijke oorzaken
De huisarts vroeg me al hoe het met me stoelgang zat.. tsja, daar let ik niet op.. Besloot dus om toch maar ff achterom te kijken, en jawel, witte dingetjes. Alles wijst op een worm, of lintworm. En aangezien ik het liefste 24/7 filet american op m'n brood eet, of gewoon zo 't bakje uitlepelen is het niet zo raar. Er zijn wel meer details maar ik wil niet te onsmakelijk gaan doen
Ik kan pas weer maandag terecht bij de huisarts, maar ik word hier zo gek van. Constant moe, misselijk, duizelig, honger, vage buikpijn en jeuk. Is er dan echt niets zonder recept te krijgen bij de apotheek? Google word ik verder niet wijzer van qua medicijnen, behalve plaatjes die me alleen maar nog misselijker maken
wil gewoon weer lekker naar buiten zonder dat ik helemaal eng word. 

en dat kan pas weer maandag..