Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:Ik heb artrose klachten in knieën en heupen.
En zeker met deze temperaturen, en die wind heb ik echt pijn.....
Meer mensen die hier last van hebben? En wat doen jullie om de pijn te verminderen?
. Verder komen ze gewoon niet op de juiste plek, en door al die lagen kleren heen voel je de warmte toch ook al niet.... Voor mijn handen vind ik ze wel fijn, maar dat kan eigenlijk ook alleen in situaties waarbij je geen handen nodig hebt. Want de overgang van warm naar koud, weer naar warm, weer naar koud, daar word het helemaal slecht van. Vandaar dat ik dus zit te denken aan een verwarmde broek en/of bodywarmer.
. Is aardig gelukt, al zou ik zo weer mijn bed in willen
. Fijn dat je de hond los kan laten, is het voor je heupen en knieen niet fijn om hem aan de lijn te hebben? Yamcha schreef:@ Lalidan: Slaap lekker meid. Ik duik er ook in, moet eerst nog even de hond uitlaten..... ben zó blij dat ik hier redelijk vrij woon, hond aan de lijn uitlaten vind ik echt een bezoeking......
Wendyashley:
De pijn zit ín mijn knieën zeg meer, onder de knieschijf. Lang in een positie zitten wordt bij mij ook stijf. Op zich gaat dat wel, maar dan omhoogkomen, en de knie strekken...... omhoogkomen vanuit een gebukte positie lukt helemaal niet, daar mis ik gewoon de kracht voor, mijn liefste trekt mij dan overeind. Dat doet erg pijn, en dan ben ik vaak even kreupel. Als ik dan even loop, gaat het wel weer.
Ook bij mijn heupen zit de pijn er echt in, als je aan de zijkant, net op het punt waar de heup draait je hand legt, zit de pijn eronder. Hoe het voelt is verschillend, soms alsof er een mes in steekt, soms gewoon wat zeurderig en vooral irritant.....
trieste plek ook weer
precies gewrichtje tussen mn voet en grote teen, dus met lopen pijnlijk en met koude voeten zoiezo pijnlijk.