Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dan zijn het niet echt lelijke jongens
Niet afschuwelijk lelijk 
Al is het wel lastig om verliefd op het eerste gezicht te worden, als je veel op innerlijk valt

dit kan echt 

Wat een schat van een vent is het toch.

roxiie schreef:'t oog wil ook wat.
Wel ben in van mening naarmate je mensen steeds beter leert kennen eventuele lelijke mensen steeds minder lelijk worden. Als je snapt wat ik bedoel.
Uiteraard telt het innerlijk uiteindelijk het zwaarst, een mooie buitenkant alleen heb je namelijk niks aan..
Maar ik denk dat je ( en dat geldt voor mij zelf zeker) bewust of onbewust toch ook erg naar het uiterlijk van iemand kijkt

(zo moeilijk om uit te leggen
maar het boeid me wel
) maar ik denk weleens: met zo;n iemand, zou ik me zo schamen... erg he?
lieve jongen, alleen ken ik hem qua innerlijk nog niet goed genoeg om te kunnen oordelen.
MarjonTampon schreef:Uiterlijk is toch het eerste wat je ziet natuurlijk. En soms is dat al genoeg... Maar toch kun je dan nog verliefd worden op het innerlijk lijkt me zo. Als je deze 'lelijke' persoon beter leert kennen.
maar is het mogelijk? MarjonTampon schreef:Uiterlijk is toch het eerste wat je ziet natuurlijk. En soms is dat al genoeg... Maar toch kun je dan nog verliefd worden op het innerlijk lijkt me zo. Als je deze 'lelijke' persoon beter leert kennen.
Adil18 schreef:Wanneer iemands persoonlijkheid je aanstaat en je zijn persoonlijkheid aantrekelijk vind zul je merken dat de persoon niet lelijk voor je kan zijn. Ik denk dus niet dat je verliefd wordt puur op het innerlijk, maar dat het uiterlijk anders wordt gezien...Liefde maakt dus inderdaad blind...of in ieder geval minder objectief...
Ik weet dat mijn vriend echt niet voor iedereen aantrekkelijk is, maar ik vind hem vreselijk knap en mooi....![]()
Hopelijk snap je wat ik bedoel
EngeltjeS schreef:MarjonTampon schreef:Uiterlijk is toch het eerste wat je ziet natuurlijk. En soms is dat al genoeg... Maar toch kun je dan nog verliefd worden op het innerlijk lijkt me zo. Als je deze 'lelijke' persoon beter leert kennen.
ja, want is het aantrekkelijk:
- versleten kleding, of vuil, of te klein, te groot
- ongeschoren baard
- vieze stinkwalm als die gene bij je in de buurt is
- etc. etc.
echt waar, uiterlijk is bepalend, maar innerlijk is inderdaad belangrijkermaar is het mogelijk?
Mloei schreef:Adil18 schreef:Wanneer iemands persoonlijkheid je aanstaat en je zijn persoonlijkheid aantrekelijk vind zul je merken dat de persoon niet lelijk voor je kan zijn. Ik denk dus niet dat je verliefd wordt puur op het innerlijk, maar dat het uiterlijk anders wordt gezien...Liefde maakt dus inderdaad blind...of in ieder geval minder objectief...
Ik weet dat mijn vriend echt niet voor iedereen aantrekkelijk is, maar ik vind hem vreselijk knap en mooi....![]()
Hopelijk snap je wat ik bedoel
Amen!
Dit heb ik dus ook met mijn 'scharrel'. Hij wordt in mijn ogen steeds knapper.
Het gaat er alleen om dat je je niet schaamt voor degene waar je mee loopt. Doe je dat niet dan is het ok
Adil18 schreef:MarjonTampon schreef:Uiterlijk is toch het eerste wat je ziet natuurlijk. En soms is dat al genoeg... Maar toch kun je dan nog verliefd worden op het innerlijk lijkt me zo. Als je deze 'lelijke' persoon beter leert kennen.
Sterker nog: Ik durf te beweren dat wanneer je niet verliefd bent op het innerlijk, de relatie nooit voor eeuwig stand gaat houden

TurdusMerula schreef:Natuurlijk is het mogelijk, dat concludeer je net zelf...
Ik vraag me meer af, waarom je dit topic gestart hebt...![]()

iloonaa__ schreef:ik vind lelijk een raar woord,
wanneer is iemand lelijk?
ieder persoon heeft iets moois, en dat kan die persoon heel erg mooi maken ook al is hij niet perfect....
tuurlijk heb je als je een jongen niet naar je smaak op je afloopt in de kroeg dat je ff niet weet wat je ermee aan moet... maar als hij heel goed voor je is, en je nog nooit zo goed behandeld ben kan je heus wel verliefd worden....
alleen ik soms best wel onzeker wat andere van me scharrel denken waardoor ik zelfs die geweldige persoon wel eens laat schieten, onwijs jammer... maar ik kan er voor me gevoel weinig aan doen