Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SteffiiY schreef:Maar dan ben je in totaal dus echt anderhalf uur bezig ofzo?Ook ik ben met 2 weken terug begonnen met fitness om dezelfde redenen als jij ±j
Eerst ga ik altijd 3 kwartier hardlopen/roeien/fietsen/crosstraining, daarna doe ik een rondje spieren;
Buikspieren,zijbuikspieren,onderbuikspieren,beenspieren en armspieren.
Ik doe het nu ongeveer 2 weken 3x per week, maar merk al duidelijk resultaat bij mijn buikspieren.
ManonR_ schreef:SteffiiY schreef:Maar dan ben je in totaal dus echt anderhalf uur bezig ofzo?Ook ik ben met 2 weken terug begonnen met fitness om dezelfde redenen als jij ±j
Eerst ga ik altijd 3 kwartier hardlopen/roeien/fietsen/crosstraining, daarna doe ik een rondje spieren;
Buikspieren,zijbuikspieren,onderbuikspieren,beenspieren en armspieren.
Ik doe het nu ongeveer 2 weken 3x per week, maar merk al duidelijk resultaat bij mijn buikspieren.

Silence schreef:Ook ik wil binnenkort gaan beginnen met fitness.
Maar hoe gaat dat nou eigenlijk, bepaal je zelf wat je wilt doen, of wordt er een programma voor je gemaakt?
. 
HouVanUtopia schreef:Zit bij jullie de lessen zumba etc etc er ook bij inbegrepen ?
En mag ik vragen rond welke prijs jullie per maand betalen.
Kijken of ik beetje goed zit!
Silence schreef:Zijn jullie ook gewoon zelf begonnen met het uitzoeken hoe je het het beste aanpakt? Of heb je daar wel begeleiding in gekregen.
aatjuh12 schreef:Dit heb ik ook allemaal en betaal iets van 30 euro per maand.ik ben geloof ik best vele kwijt, 47 euro ofzo.. maar wel met een trainer, schema wordt gemaakt, groepslessen erbij.. en 1 x in de 8 weken checken ze hoeveel ik vooruit ben gegaan!

ManonR_ schreef:aatjuh12 schreef:Dit heb ik ook allemaal en betaal iets van 30 euro per maand.ik ben geloof ik best vele kwijt, 47 euro ofzo.. maar wel met een trainer, schema wordt gemaakt, groepslessen erbij.. en 1 x in de 8 weken checken ze hoeveel ik vooruit ben gegaan!
Overigens kun je met 1x in de week fitness ook prima afvallen, maar het hangt er wel vanaf wat je er nog bij doet, hoeveel je af moet vallen en hoe snel je af wil vallen. Maar je hoeft echt niet per sé 3x in de week te fitnessen hoor.
haha