Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook werken in die week is ontzettend zwaar en vaak sta ik te tollen op m'n benen. eenitraM schreef:Jaa hoor.
En voordat ik ongesteld moet worden wordt ik heel laks met mijn handen. Kan niets meer vasthouden en gooi alles om. Alsof ik stront aan mijn handen heb.
Maar dat is even 1 keer en dan is het ook wel weer over. Sophie_midas schreef:Heb het ook..
Echt vreselijk.. Overal om janken en bij het minste of geringste kan ik al wóedend worden.
Mensen kunnen beter bij me uit te buurt blijven als ik ongesteld ben, voor hun eigen veiligheid
Tijdens de menstruatie valt het erg mee, maar dan ben ik wel emotioneler als de andere dagen dat ik niet ongesteld ben. 
maakt 't niet minder vervelend, want 't gebeurt ook buiten 'shuis 
Storm76 schreef:Ik heb ook een Mirena-spiraaltje laten zetten omdat ik heel veel last had van mijn menstruatie, stemmingswisselingen, zere borsten, migraine, het hele rijtje. Nu ik een spiraaltje heb, heb ik nergens meer last van, ben zelfs niet eens meer ongesteld, heerlijk! Ik zou niet eens meer weten wanneer ik het zou moeten zijn, kan iedere nacht op mijn buik in slaap vallen zonder pijnlijke borsten en geen grote pukkels meer tijdens 'die tijd van de maand'.
Ik raad het echt iedereen aan, het kan ook al als je nog geen kinderen hebt gehad, ik heb ook nog geen kids.