Wat zijn jullie favoriete producten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ragnaaa schreef:Eydis schreef:Die heb ik laatst gezien...hoort bij oude favorieten die weer terug zijn gemaakt.
Oeeh, die wil ik hebben!
Heeft iemand ervaring met dat product?
had hem bijna meegenomen, maar toch maar niets gehaald bij de Body Shop

Ragnaaa schreef:Ik zat net trouwens even op de webwinkel van Body Shop UK te spieken, en ik heb daar mijn ultieme favoriet aller tijden gevonden; 'Black Velvet Apricot Frosted Shimmer Lotion'!
In de webwinkel daar is hij helaas uitverkocht.
Maar weet iemand of hij hier in de nederlandse winkels ook verkrijgbaar is?
. (Met die kou kan ik de producten die ik normaal gebruik ineens niet meer gebruiken, alleen de hennep creme van de bodyshop) Ragnaaa schreef:Als iemand toevallig nog zo'n fles vindt; ik koop 'm graaaag terug over!
liedje89 schreef:Ragnaaa schreef:Als iemand toevallig nog zo'n fles vindt; ik koop 'm graaaag terug over!
Twee weken terug heb ik hem nog wel zien staan (bij twee verschillende filialen eindhoven en utrecht station) maar ik heb alleen een vooraatje van de andere kerst speciaal ingeslagen (de vanilla & nutmeg). Van de blackvelvet apricot heb ik wel de lipbalsem gekocht die ruikt ook echt heerlijk. (kan nog wel even kijken vrijdag op het station in utrecht maar ik denk dat hij wel op zal zijn)