Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vanky

Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 19:39

Hoi allemaal !!

Ik heb zelf een gave waar ik met niemand over durf te praten.. alleen met mijn vriendin, de rest gelooft mij niet of denken dat ik gek ben .
Toen ik het vroeger een keer op de manege had vertelt lachten ze me uit , De week daarna ging ik van de manege af (ivm eigen pony).
Nu weten alleen een vriendin en ik het voorderest niemand , omdat ik me er erg voor schaam :o

Ik vraag me af of iemand (of iemand die je kent) hier ook een gave heeft?
Nou ik ben erg benieuwt :j (wie zich durft te melden)

mvg.
p.s. Omdat vele mensen hier al naar gevraagt hebben durf ik hetmijne ook maar te melden ;)
Ik kan comuniceren(ofhoejedatookschrijft) met paarden
Al vaak gedaan op de manege (niemand wist waarom het mij wel lukte om ''dat ene rotpaard'' ande teugel te rijden) uiteindelijk zag ik altijd dat het pijn was .
Zo heb ik al vele paarden geholpen..
Laatst bijgewerkt door Vanky op 11-01-10 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:40

Ik. Ik kan stralen. Spierpijn wegnemen met mijn handen enz.

Anoniem

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:41

Ik heb zelf geen gave, maar nu ben ik wel benieuwd wat voor een gave jij hebt?

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 19:42

eenitraM schreef:

Klinkt best wel eng :+
Heb jij het aan veel mensen vertelt ?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:43

Ik vind dit heel moeilijk...
Ik heb altijd het idee gehad dat ik iets kon, maargoed dan vraagt iemand bewijs eens, en dan lukt het inneens niet...

Ik twijfel er heel erg aan.

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:44

Dat noemen ze ook wel magnetiseren toch?

suusje26

Waarom durf je het niet te zeggen, jij weet toch zelf heel goed dat je het wel kan!

Ik zou me niet druk maken over wat anderen over jou zeggen! Alleen omdat je een gaven hebt.
Als je er mensen/dieren of wie dan ook mee kan helpen en jij wilt dat ook zou ik dat lekker doen.

Ikzelf heb geen gave, en ben daar misschien ook te nuchter voor :Y)

spitenmazz

eenitraM schreef:

:j dat kan ik ook. ook hoofdpijn bij mijn moeder enz.
nooit geweten dat dat stralen heet, dacht altijd dat het puur toeval was maar dan is het wel heel vaak puur toeval nou.

jasminex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:45

ik ken een vrouw die ook kan stralen, en haar dochter zegt dat het werkt dus mensen die een gave hebben hoeven niet gek te zijn :) zelf heb ik geen gave

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:45

Ik ken iemand met een gave die me genezen heeft. De dokters kwamen er niet uit, en bij haar was ik in een week weer beter :Y)
Dat was een combi van stralen (oa via foto) en nog wat andere dingen. Hoe je dat noemt weet ik niet.

En ik ken iemand (meerdere mensen zelfs) die geesten zien. En er ook mee praten.
Laatst bijgewerkt door Tallout op 11-01-10 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:46

spitenmazz schreef:
eenitraM schreef:

nooit geweten dat dat stralen heet, dacht altijd dat het puur toeval was maar dan is het wel heel vaak puur toeval nou.

Zeg kan ik jou inhuren voor mijn migraines? :D

iloonaa__

spitenmazz schreef:
eenitraM schreef:

misschien hele stomme vraag, maar ik vind het heel fascinerend zulke dingen :o
maar weet je ook waar die pijn heengaat dan? krijg je zelf dan pijn, of breng je die energie ergens anders heen ? :)

MRM25

Wauw, wat een leuk topic!
Ik heb ook geen gave.. Tenminste, hij is me nog nooit opgevallen haha.

Als ik ooit eens iets heb bel ik jullie! :j

eenitraM

spitenmazz schreef:
eenitraM schreef:

Ja mijn moeder noemt het stralen.

Heb ook altijd koude handen. Als ik iemand spierpijn en jaa hoofdpijn probeer weg te halen voel ik het helemaal, onbewust, naar mijn ellebogen en schouders stromen. Heel raar en soms best pijnlijk

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 19:47

Chantal___ schreef:
Ik ken iemand met een gave die me genezen heeft. De dokters kwamen er niet uit, en bij haar was ik in een week weer beter :Y)
Dat was een combi van stralen (oa via foto) en nog wat andere dingen. Hoe je dat noemt weet ik niet.

En ik ken iemand (meerdere mensen zelfs) die geesten zien. En er ook mee praten.

Mijn vriendin kan dat ook ;)

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:47

Nou een gave wil ik het niet echt noemen, maar bij ons zit het een beetje in de familie dat je dingen kan zien die andere mensen niet kunnen zien en dromen over dingen die in de toekomst echt gaan gebeuren...maar je moet er wel voor openstaan

jasminex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:48

Chantal___ schreef:

ik ken ook zo'n meisje, ik vind het maar eng :\

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:48

die stralingen met pijnen , noemen ze dat trouwens niet reiki??

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 19:49

Marion_ schreef:

haha dank jewel :)
Maar ik wist niet waar ik het kwijt moest en ik wil er toch met mensen over praten die het zelf ook hebben dus ik dacht : misschien kan bokt me helpen ;)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:49

Ik voel dingen... emoties, maar niet alleen van mensen. Ook van dingen die je niet hoort te voelen.
Dit kan ik niet op commando, en gebeurt zomaar, en is geregeld doodeng geweest, gezien het voornamelijk negatieve emoties zijn die ik voel.

Enneh, als iemand pijn heeft ergens, en ik leg mijn hand erboven, dan word mijn hand heel erg warm, en dan neemt de pijn af.
Maar ook dat kan ik dus niet op commando...

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 19:50

jasminex schreef:
Chantal___ schreef:

ik ken ook zo'n meisje, ik vind het maar eng :\

Is het ook .. Mijn vriendin had vanochtend tijdens opvang mijn cavia geroepen (Ik vond het doodeng maar ze zetten hem op mijn schoot en ik voelden toch veel vertrouwen)

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:50

Xfeno01X ; Wat voor een gave heb jij dan? Je hoort hier iedereen alleen maar positief reageren, dus vertel :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:51

Ik ben 15 en geef readings en healings met een foto achter de computer maar ook in het echt. Inderdaad ook genezen met mijn handen. (een vrouw die dat goed kan, had een keer een pendel boven mijn hand gedaan en dat ding ging helemaal te keer en ze zei dat ze nog nooit zo'n grote witte bol op iemands hand had gezien. haar kind die op dat moment mee was zag het ook en was ook verbaasd haha)

ik ben blij ermee, maar ik ben ook heel gevoelig dus het is wel vervelend soms. ik vertel het vrijwel nooit eigenlijk. Praten met overledenen vind ik het 'mooist'wat er is, vooral als je ze er allebei mee helpt. prachtig ;)

eenitraM

Ik zou het even uitleggen wat ik heb en dan voel.

Ik ben nooit een knuffelkind geweest. Vond het vervelend als mensen aan me zitten. Vroeger dacht ik kleuren te zien om mensen heen. Nu geef ik dagen en getallen en personen kleur.

Dinsdag is bij mij geel. Woensdag rood en donderdag ook. Mijn broertje is blauw maar mijn halfzusje weer geel. Mijn vriendje rood en het getal 13 is momenteel ook rood. Ik spoor niet :+

Mijn moeder merkte dat ik altijd koude handen had. Onbewust heeft mijn moeder me een keer gedwongen haar hoofs vast te houden. Ze had hele erge micrane. Ik voel het dan via mijn koude handen naar boven stromen. In de gewrichten bij mijn handen gaat het steken. Dan stroom het naar verder naar boven en dan gaat het zeer doen in de ellebogen. Heb 2 keer geloof ik meegemaakt bij spierpijn in haar rug dat ik het ineens kreeg!!!!! Heel apart. Maar altijd als ik koude handen heb moet ik even iemand vastpakken met "goede" energie zodat ik weer een beter humeur krijg en warme handen.

iloonaa__

Xfeno01X schreef:
Marion_ schreef:

haha dank jewel :)
Maar ik wist niet waar ik het kwijt moest en ik wil er toch met mensen over praten die het zelf ook hebben dus ik dacht : misschien kan bokt me helpen ;)

mag ik vragen wat jij voor gave hebt dan?