Ik moet nogal een een gaatje laten vullen. Poetsen doe ik goed en flossen ook. Maar mijn gebit is nou eenmaal niet zo sterk.
Ik heb een superlieve tandarts die altijd aardig en geduldig is. Ze legt alles goed uit, dus je zou denken, geen probleem.
Maar, telkens als de verdoving er net even inzit wordt ik helemaal beroerd. Tintelen in armen en benen. Zwart voor mijn ogen en het heel heet krijgen. Heeeeel!!! erg misselijk worden en (bijna overgeven).
De tandarts zegt dat het door spanning komt of door mn bloedspiegel/suikerspiegel?? die reageert op de verdoving.
Van te voren moet ik dus goed gegeten hebben en toen het mis ging heb ik ook eens een suikerklontje
gehad.Had wel het idee dat het hielp.
Maar nu heb ik weer vreselijke kiespijn. Naar de weekendtandarts durf ik niet, dus ik gamorgenochtend gelijk mijn eigen tandarts bellen. Ik weet bijna zeker dat ze snel een plekje voor mij maakt.
Maar ik ben nu al zenuwachtig
Soms ben ik zo zenuwachtig dat de verdoving het ook niet doet. Dan moet ze bij gaan spuiten.
En zodra ik klaarben doet de verdoving het heel goed, dus loop ik met een raarvoelende mond rond.
Wie heeft dit ook of wie heeft er tips?
) 
)