Met de zoekfunctie vond ik genoeg over osteopathie, maar allemaal voor paarden. Gek he
Goed, vandaar een nieuw topic.
Wat zijn jullie ervaringen met osteopathie?
Ik heb vorige week een gekke draai/beweging gemaakt en ik bleef maar last houden. Gisteren gebeld en kon vandaag terecht. Fysiotherapeut e.d. is toch wat anders, een osteopaat was ik zelf nog niet geweest!
Mijn rug ligt in de kreukels (dat was nog redelijk zacht uitgedrukt als ik hem mag geloven
) en met een paar dagen moet mijn pijn nu minder worden. Over twee weken moet ik terug voor een vervolgbehandeling.We zullen zien, ik ben benieuwd en hoop dat ik er snel vanaf ben!
Ik ben zelf heel tevreden over de osteopaat waar ik geweest ben.

) kreeg ik uiteindelijk van de therapeuten in het ziekenhuis te horen dat dit het was.... Met de pijnen die ik nu had, moest ik maar leren leven (daar heb je pijnstillers voor, was hun antwoord
).
Gisterenavond had ik ook veel pijn... nu is het beter. Voel de spieren nog wel. 
" extra's.
. Hij ging er naar toe voor onder andere whiplash klachten... Hij is nu helemaal omgeturnd en zweert bij deze osteopaat en wil dus ook niemand anders meer aan zijn lijf hebben.....