Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Als het mannelijke deel in je geweest is dan kan dat.
Rebeccaa schreef:Je bent 17? Ik mag aannemen dat je zoiets dan wel weet..?
daantjuhhh schreef:pharagirlke schreef:Als het mannelijke deel in je geweest is dan kan dat.
Hmm.. dat hoeft nog niet eens.
Als je een man hebt afgetr. en je hebt sperma aan je vingers en je zit daarna met je hand tussen je eigen benen.
Of dat de man nog sperma aan zijn vingers heeft en daarna jou bevredigt.
Ook dan kun je zwanger worden.
Zelfs van het voorvocht!
En dan maakt het inderdaad niet uit of je het voor de 1ste keer of de 234 ste x doet!
) je zwanger maakt is wel heel erg klein... En dan nog enkel als het vochtig is, wanneer het droog is gaan ze vrijwel meteen dood. Is het vochtig kunnen ze tot 24 uur overleven maar dan moeten de omstandigheden wel ideaal zijn. pharagirlke schreef:daantjuhhh schreef:Hmm.. dat hoeft nog niet eens.
Als je een man hebt afgetr. en je hebt sperma aan je vingers en je zit daarna met je hand tussen je eigen benen.
Zelfs van het voorvocht!
En dan maakt het inderdaad niet uit of je het voor de 1ste keer of de 234 ste x doet!
de kans dat sperma op je vingers wat je afgeveegd hebt (lijkt me niet dat je dat gaat laten zitten) je zwanger maakt is wel heel erg klein... En dan nog enkel als het vochtig is, wanneer het droog is gaan ze vrijwel meteen dood. Is het vochtig kunnen ze tot 24 uur overleven maar dan moeten de omstandigheden wel ideaal zijn.
Gezien ze ook nog eens een lange weg te gaan hebben tot aan de eicel, het is niet zomaar dat de man zoveel sperma cellen heeft bij 1 zaadlozing..
pharagirlke schreef:De kans om met dubbelsafe zwanger te raken is volgens mij nog groter dan dat je zwanger raakt van een sperma cel op je handenGezien ze ook nog eens een lange weg te gaan hebben tot aan de eicel, het is niet zomaar dat de man zoveel sperma cellen heeft bij 1 zaadlozing..
Anthea: kijk es effe op TS haar berichten
daantjuhhh schreef:pharagirlke schreef:De kans om met dubbelsafe zwanger te raken is volgens mij nog groter dan dat je zwanger raakt van een sperma cel op je handenGezien ze ook nog eens een lange weg te gaan hebben tot aan de eicel, het is niet zomaar dat de man zoveel sperma cellen heeft bij 1 zaadlozing..
Anthea: kijk es effe op TS haar berichten
Dat kan, maar nogmaals hoe klein de kans is, het maakt het niet onmogelijk!!

daantjuhhh schreef:pharagirlke schreef:Als het mannelijke deel in je geweest is dan kan dat.
Hmm.. dat hoeft nog niet eens.
Zelfs van het voorvocht!
Vanuit je maag-darmstelsel naar ergens richting je baarmoeder...