Loose schreef:ik had het deze zomer, kon mn suug niet meer doorslikken.

maar na ongeveer 3 daagjes werd het beter bij mij en kon ik weer wat eten, dus gewoon geduldig wachten.

tot die tijd gewoon slapen (ik deed gewoon 2 paracetamols, als ik dan weer wakker werd als het was uitgewerkt nam ik weer 1 en sliep ik weer verder).
na een week voelde ik het nog een beetje, maar kon ik wel weer werken en eten enzo. haha ik kon trouwens ook eerst niet praten, deed ook pijn. erna bleek trouwens dat ik pfeiffer had, maar niks meer van gemerkt.
sterkte

, ik weet wat je doormaakt.

Alleen werd het bij jou na drie dagen beter en heb ik het inmiddels al zes dagen en kan ik helemaal niet slapen.
Ik lig nachtenlang wakker, vannacht ook weer (zie vorige post). Dan kan ik van de pijn alleen maar huilen, water drinken en zo rustig mogelijk blijven liggen.
LadyLuna schreef:Heb je niet iets van angina? Moet je maar eens googlen, herken je vaak aan van die witte stippen rond je keel. Ik had laatst daarvoor een antibioticakuur gekregen. Gelukkig de 2de dag al minder last van. Beterschap!
Nou, mijn kaak is inmiddels ook helemaal opgezwollen, ik kan m'n mond niet verder dan een aantal cm opendoen, dus dat kan ik helaas niet bekijken. M'n huisarts zei trouwens gisterenochtend dat ik een keelontsteking heb als je iets wits ziet bij m'n keel? Maar goed, daar kan ik dus niet naar kijken.
Het begon in ieder geval aan de rechterkant, opgezwollen klier en rechts pijn met slikken (klinkt raar, ik weet het). En nu heb ik het alleen links, opgezwollen klier, opgezwollen kaak, net alsof ik een enorme klap heb gehad.
Lalidan schreef:Vervelend zeg. Een vraag over pijnstillers, hoe slik je die? Slik je netjes op vaste tijden de pillen? Is de dosering wel hoog genoeg? Met een combinatie Paracetamol en iets van Ibu zou je toch denken dat het in elk geval draagelijk zou moeten worden. Maar veel mensen slikken pijnstillers niet op de correcte manier, of in de juiste dosis.
Heb je trouwens ook koorts?
Verder toch blijven eten, ookal doet het pijn. Alles wat door je keel heen gaat, zuivert het namelijk ook.
Heel veel beterschap, ik zit zelf ook met een keelontsteking.
Ehm, bij 't ontbijt, bij de lunch, bij het avondeten en voordat ik ga slapen. 
En nee, ik heb geen koorts.
Jij ook beterschap dan. 
MoriMann schreef:Honing. In de thee of gewoon van een lepel. Het smeert en verzacht daarmee. Ook heb ik me laten vertellen dat honing helpt bij infecties (het zou bepaalde bacterien onschadelijk maken), maar of dat waar is en op dit punt nog werkt, weet ik niet. Proberen kan in elk geval geen kwaad.
Keelpijn is zoooooo vervelend

Ik lust echt geen honing.