Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
duChambre schreef:klinkt misschien vies, maar als je erg last hebt van een droge huid kun je beter 1x per 2/3 dagen douchen.
bodylotion e.d. smeren is wél goed, maar van douchen droogt je huid juist uit. niet te vaak douchen dus!
Daar hou ik het bij. Is ook desinfecterend.. Is momenteel erg goed voor mn scheentje.. De wonden liegen niet om de hoeveelheid jeuk die ik heb.... En ik ben de trotse eigenaar van mooie lange en vooral scherpe nageltjes haha!
heerlijk verkoelend!
) of een dikke panty onder je rijbroek. En niet meteen als je thuiskomt onder de douche springen. Laat je lijf eerst weer een beetje op kamertemperatuur komen.
(volgens de bijsluiter kunnen kinderen jonger dan 2 jaar last van ademhalingsproblemen krijgen.......) joopiexx schreef:Van die douchegel zoals bijv neutral proberen?
Anders zou ik eens bij de HA informeren.
evenals sebamed (zeepvrije waslotion). balneum hermal gaat wel erg goed, is extra olie aan toegevoegd en er is ook een versie die jeuk helpt verminderen. aangezien ik op sommige wasmiddelen reageer; niet hard droogwrijven maar deppen, en ga langs de huisarts voor antijeuk spul. ik heb vroeger iets meegekregen wat fantastisch hielp (had helaas wel de kleur van een worteltje na afloop, maar alleen op je benen is dat niet zo'n drama
)