Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eleionomae schreef:ik zou het nooit doen, je hebt tenslotte maar 1 paar ogen, daar moet je wel geld aan uit willen geven
liever ietsm eer geld uitgeven aan goede lenzen dan je ogen verpesten omdat je zonodig moest besparen..
ayo schreef:Eleionomae schreef:ik zou het nooit doen, je hebt tenslotte maar 1 paar ogen, daar moet je wel geld aan uit willen geven
liever ietsm eer geld uitgeven aan goede lenzen dan je ogen verpesten omdat je zonodig moest besparen..
Dat dus. Blijf ook altijd onder controle van een opticien. Je hoort zoveel verhalen over vaatvergroeingen (waardoor je soms nooit meer lenzen kunt dragen en dus een bril moet) en ontstekingen door bacterien. Als je dat hebt, wou je dat je niet zo zuinig was geweest.

botjes schreef:Ik ben ook een tijdje over geweest naar goedkopere lenzen (weliswaar van Hans Anders) overgegaan. Ik heb daar een half jaar spijt van gehad. Ik kon niet aan de nieuwe lenzen wennen en ik kreeg ze niet meer uit. Ik ben inmiddels weer terug bij mijn oude vertrouwde dure opticien, helaas ieder half jaar een rib uit mijn lijf, maar mijn ogen zijn weer vriendjes met me.
Dit vertel ik niet om bepaalde merken (Hans Anders) af te kraken, maar voor sommige mensen is een overgang naar andere goedkopere lenzen geen succes. Verder zou ik in ieder geval er voor zorgen dat je ogen regelmatig worden nagekeken, het blijven je ogen en als daar iets mis mee gaat.... Ik moet er niet aan denken!
Zit nu bij een goede opticien en ben zo'n 200 euro per jaar kwijt nou reken dat eens uit per maand. Er zijn mensen die nog meer uitgeven aan hun mobiele telefoon