Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

[***] schreef:Telkens een nieuw scheermesje gebruiken....
Ik had het onder 1 oksel een tijd lang, behalve als ik met een nieuw mesje scheerde, dan had ik nergens last van..
Dus die oksel doe ik nu nogsteeds elke keer heel braaf met een nieuw mesje (Niet meer dan 3x gebruiken per mesje gaat bij mij goed).
Daarnaast werkt insmeren met geparfumeerde bodylotion ook niet echt.. evt. sudocreme erop smeren, dat verzacht de boel ook wel wat
En niet te vaak scheren.. daarmee blijf je de boel irriteren. Evt. even niet meer scheren totdat de irritaties weg zijn en dan met een nieuw mesje aan de gang gaan
Ze zijn hier 50 gulden voor een pakie met vier messies (venus bruik ik, die roze)
).....tegenwoordig scheert men oksels, benen, schaamstreek en zelfs armen en gezicht......
Ik epileer daar en daarvan kun je ingegroeide haartjes krijgen, scrub al heel lang regelmatig (3 keer per week ongeveer) met zout en heb een prachtig glad huidje in mijn liezen. woofie schreef:Ach ja......de meiden van tegenwoordig doen massaal aan zelfkwelling....
en waarom?? omdat de reclame's van scheermesfabrikanten vertellen dat niet scheren not done is

woofie schreef:Ennnnn hoe vaker en meer je scheert hoe sneller en donkerder de afgeschoren haren terug komen....
Hackie schreef:Nieuwe mesjes, dat is wel een hele dure zaak zegZe zijn hier 50 gulden voor een pakie met vier messies (venus bruik ik, die roze)
Of gebruiken jullie wegwerp mesjes ?
Kan me zelfs in euro's niet voorstellen dat ze zo duur zijn. Met die groene wegwerpmesjes van Gilette gaat het bij mij iig heel goed, al jaren.
Citaat:Ennnnn hoe vaker en meer je scheert hoe sneller en donkerder de afgeschoren haren terug komen....
( anders zou ik mijn hoofd kaal scheren,man wat kreeg ik dan een prachtig bos haar)