Het einde is zoek, het snaaien is begonnen. Help!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nowornever

Het einde is zoek, het snaaien is begonnen. Help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 12:11

Nou het einde is zoek. Ik heb mij van de week ingeschreven bij de sportschool en ga vanaf volgend jaar beginnen. Maar het probleem is dat ik heel erg aan het snaaien ben. (ben aan mijn derde zak chips van deze week bezig) Ik denk nu telkens ach ik mag best een kilo aankomen, ik ga toch sporten. Het gaat er vanzelf wel weer af. Maar ik wil helemaal niet snaaien. Echt het einde is zoek. Maar hoe kom ik hier vanaf? HELP!!!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:12

Aah dit heb ik dus ook.. ik ga dit even volgen

nowornever

Re: Het einde is zoek, het snaaien is begonnen. Help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 12:14

Het is echt heel erg, want normaal snoep ik helemaal niet en eet ik eigenlijk altijd wel gezond maar ik heb nu alleen maar zin in ongezonde dingen.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:15

radijsjes, worteltjes, snoeptomaatjes naast je zetten ;)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:15

Chips weggooien en niets nieuws in huis halen? Een lege kast is mijn beste bescherming tegen snaaien :+

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:16

Niet kopen??? lijkt me zo simpel :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:16

Idd Eline :D Ik koop ook nooit meer dan ik op mag eten, want anders gaat het ongemerkt ook gewoon allemaal weer op :+

Je bent toch niet zwanger hè NoN :?

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 12:17

Poohbeer schreef:

Ja het lijkt idd heel simpel maar toch lukt het niet om voorbij de chips afdeling te lopen. Nou en dat heb ik nog nooit gehad.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 12:18

gomir schreef:
Je bent toch niet zwanger hè NoN :?

Nee als het goed is niet.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:53

Pff hier nog een :P
En een half jaar thuis zitten met blessures is ook al niet goed voor de lijn O:)

Maarrrr ik heb ook een sportschool gevonden, en ga me einde van de maand inschrijven, voor gelijk maar een jaar :P

Zelf ben ik echt dol op fruit en bijv. rode paprika. Dat haal ik dus ook veel in huis, en de snaai niet :=

Kimberly1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:09

Misschien heel kinderachtig, maar ga samen met iemand om boodschappen en maak vantevoren de afspraak dat je geen chips of andere ongezonde dingen mag kopen..
Dan heb je controle van die persoon en zul je je teveel schamen als je het wel koopt, dus laat je het makkelijker liggen..
succes..!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:12

Eline schreef:
Chips weggooien en niets nieuws in huis halen? Een lege kast is mijn beste bescherming tegen snaaien :+

Hier ook. Wij hebben zelden tot nooit iets in huis en als we vrijdag met de boodschappen iets meenemen is het voor het eind van de avond al op.
Niet kopen is nog altijd de beste remedie. Als je daar moeite mee hebt: boodschappenlijstje maken en alleen wat er op het lijstje staat meenemen èn zorgen dat je vlak voordat je boodschappen gaat doen gegeten hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:15

Wat niet in huis is kun je niet wegsnaaien.
Boodschappenlijstje maken voordat je de winkel ingaat en je er ook gewoon aan houden. Is niet zo moeilijk, valt best mee. Zorg wel dat je gezonde snaaidingetjes in huis hebt om het leuk te houden voor je. Je mag best een handje Japanse mix als je snaaizin hebt 's avonds. Scheelt al heel veel.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:22

Sowieso dus nooit boodschappen doen voor het eten met je lege maag. ;)

En verder niet de hele zak chips op schoot nemen, maar gewoon wat in een schaaltje en de rest weer opbergen. En verder zelf discipline, wie eet er nu 10 over 12 chips? Dan is het lunchtijd, dus kies voor een boterham. :) Grote kans dat je na de chips je lunch overslaat en dan rond 4 uur weer trek hebt en weer op iets als chips eten uitkomt.. Op die manier kom je er nooit uit ;)

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:23

Wat niet in huis is, kan je ook niet opeten. Dus koop het niet meer of beperk bijv. de chips tot 1 zak per week.

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:03

nowornever schreef:
Poohbeer schreef:

Ja het lijkt idd heel simpel maar toch lukt het niet om voorbij de chips afdeling te lopen. Nou en dat heb ik nog nooit gehad.

Ogen dicht en heeeeel hard erlangs rennen (:)

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 14:11

nowornever schreef:
Poohbeer schreef:

Ogen dicht en heeeeel hard erlangs rennen (:)[/quote]

Ga ik morgen doen. En we maken altijd al een boodschappenlijstje maar nu nog mezelf eraan houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:16

Genoeg gezond eten :)
Als je goed ontbijt, luncht en gewoon warm eet dan heb je veel minder trek. Tussendoor lekker fruit, of snack-tomaatjes etc :9

Als je echt niet kan stoppen met snaaien haal dan dingen in huis die je ook heel lekker vind, maar gezonder zijn of sneller vullen. Minder/gezonder snaaien is al beter dan chips eten :)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:19

Poohbeer schreef:

Hehe, ik zie het al voor me :+

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:20

Vooral veel drinken, krijg je veel minder trek van!

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:22

Ai, dat is idd erg moeilijk. Maar okè he..Ik woon nog thuis..Dus dan zegt mam gewoon dat ik het niet mag pakken :D..
Maar mijn zusje en ik zijn eigenlijk ook snoepverslaafd :D. We gingen zelfs naar het dorp om snoep te halen en dan was dat zo op. Maar nu krijgen we iedere 2 weken twee euro, en daar mogen we dan het snoep voor 2 weken van kopen ;). Werkt goed! Maarja, zoals ik al zei, ik woon nog thuis :P

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:24

Doet me denken aan wat mijn ex wel eens vertelde (hij werkt in mijn sportschool): tijdens de feestdagen schrijven alle dames zich in en willen dan op 2 januari keihard van start gaan, de eerste maand komen ze 4x per week, in februari nog 1x per week en een groepsles (yoga/pilates/iets rustigs) en daarna zitten ze nog altijd aan een jaarabonnement vast en komen nog maar 2x per maand voor een groepslesje. :+

Ik hoop voor je dat het bij jou niet zo werkt: proberen door te zetten dus, sporten is leuk! :D

Succes met afvallen, en probeer niet teveel te snoepen: des te minder hoef je eraf te trainen.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 14:52

Angelita schreef:
Doet me denken aan wat mijn ex wel eens vertelde (hij werkt in mijn sportschool): tijdens de feestdagen schrijven alle dames zich in en willen dan op 2 januari keihard van start gaan, de eerste maand komen ze 4x per week, in februari nog 1x per week en een groepsles (yoga/pilates/iets rustigs) en daarna zitten ze nog altijd aan een jaarabonnement vast en komen nog maar 2x per maand voor een groepslesje. :+

Ik hoop voor je dat het bij jou niet zo werkt: proberen door te zetten dus, sporten is leuk! :D

Succes met afvallen, en probeer niet teveel te snoepen: des te minder hoef je eraf te trainen.

Heel herkenbaar. Maar ik hoef niet af te vallen. Ik ben 1.71 m en weeg 58 kg dus dat valt wel mee. En ik heb vroeger ook veel gesport en ik vind het ook erg leuk. Ik heb er alleen een tijd lang geen tijd voor gehad (of gemaakt).

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:54

Nou dan komt het toch vast wel goed? :)

Mijn ervaring is dat zodra je flink aan het sporten bent je die lekkernijen wel laat staan: je wilt immers niet dat je resultaat weer verpest wordt toch?

Kimberly1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:07

Citaat:

Ga ik morgen doen. En we maken altijd al een boodschappenlijstje maar nu nog mezelf eraan houden.

Dus als we morgen iemand zien rennen met zijn ogen dicht voorbij de snoep/chips afdeling in de supermarkt, dan weten we wie het is.. :D :Y)