Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eline schreef:Chips weggooien en niets nieuws in huis halen? Een lege kast is mijn beste bescherming tegen snaaien
Grote kans dat je na de chips je lunch overslaat en dan rond 4 uur weer trek hebt en weer op iets als chips eten uitkomt.. Op die manier kom je er nooit uit
nowornever schreef:Poohbeer schreef:Niet kopen??? lijkt me zo simpel
Ja het lijkt idd heel simpel maar toch lukt het niet om voorbij de chips afdeling te lopen. Nou en dat heb ik nog nooit gehad.
[/quote]

..
. We gingen zelfs naar het dorp om snoep te halen en dan was dat zo op. Maar nu krijgen we iedere 2 weken twee euro, en daar mogen we dan het snoep voor 2 weken van kopen
. Werkt goed! Maarja, zoals ik al zei, ik woon nog thuis

Angelita schreef:Doet me denken aan wat mijn ex wel eens vertelde (hij werkt in mijn sportschool): tijdens de feestdagen schrijven alle dames zich in en willen dan op 2 januari keihard van start gaan, de eerste maand komen ze 4x per week, in februari nog 1x per week en een groepsles (yoga/pilates/iets rustigs) en daarna zitten ze nog altijd aan een jaarabonnement vast en komen nog maar 2x per maand voor een groepslesje.
Ik hoop voor je dat het bij jou niet zo werkt: proberen door te zetten dus, sporten is leuk!
Succes met afvallen, en probeer niet teveel te snoepen: des te minder hoef je eraf te trainen.

Citaat:Ja het lijkt idd heel simpel maar toch lukt het niet om voorbij de chips afdeling te lopen. Nou en dat heb ik nog nooit gehad.
Ogen dicht en heeeeel hard erlangs rennen
Ga ik morgen doen. En we maken altijd al een boodschappenlijstje maar nu nog mezelf eraan houden.