Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet dat het niet goed voor mn haar is, maar als ik het niet was voel ik me zo vies. Volgens mij is er iets te koop wat je in je haar kan spuiten als het bijvoorbeeld naar rook ruikt. (meen me te herinneren dat mijn zusje zoiets had) Misschien helpt dat ook tegen paardengeur.

FromNorway schreef:Je kan uiteraard ook door een varkensstal heenwandelen. Dan stinkt het in ieder geval niet meer naar paard...

FromNorway schreef:Lekker blijven stinken, of gewoon wassen...
Je kan uiteraard ook door een varkensstal heenwandelen. Dan stinkt het in ieder geval niet meer naar paard...
.
Maar meestal was ik het altijd wel. Je zou er een beetje creme/serum met een lekekr geurtje in kunnen doen?
! Van verschillende merken verkrijgbaar! 

Yvettee_4 schreef:@raggel,
je kan wel heel erg naar paard ruiken hoor.. zoals ik al zei ken ik een meisje die zich dus niet douchet en wel schone kleren (denkik) aan trekt maar toch stinkt ze gewoon echt heel erg.
ik heb wel erg lang haar misschien dat het dan wel erger is maar ik ruik het wel heel erg

Raggel schreef:Yvettee_4 schreef:@raggel,
je kan wel heel erg naar paard ruiken hoor.. zoals ik al zei ken ik een meisje die zich dus niet douchet en wel schone kleren (denkik) aan trekt maar toch stinkt ze gewoon echt heel erg.
ik heb wel erg lang haar misschien dat het dan wel erger is maar ik ruik het wel heel erg
Maar stinkt ze gewoon of naar paard, dat is nogal een verschil. En ja als ik me 1 keer in de week douch, ja dan stink ik ook naar paard, wie niet. Maar door gewoon een keer de stal in te lopen en te knuffelen of wat dan ook, ga je volgens mij toch niet zo vreselijk van stinken dat het niet te harden is.
Kijk mesten en rijden (incl zweet(cap)) vind ik wat anders..
Maar goed het is ook wat je gewend bent, ik ruik mijn hele leven al niets anders dan paard en mensen die bij paard zijn geweest