Van de zomer woog ik 58 kilo (en 1.70 lang), perfect, als je het mij vraagt. Ik hou niet van ribbetjes en andere uitstekende botjes, maar was wel erg gehecht aan mijn mooie slanke figuurtje, zonder zichtbare vetjes. Ik woog dan ook al ongeveer een jaar hetzelfde, en daarvoor werd ik elk jaar ongeveer 1/1,5 kilo zwaarder, omdat ik nog groeide.
In September begon het, eind van die maand, woog ik ineens 60 kilo. Nouja, geen reden voor paniek, alsnog geen overgewicht, haha.
In Oktober werd dit 61,5, toen ben ik toch maar meer op mijn lijn gaan letten. Eens in de week patat, werd eens in de twee weken. Elke dag op de scooter, werd afwisselen van scooter en fiets. Ik danste eens per week, ging fitnessen en wat vaker lange wandelingen maken met de honden.
Echt baten deed het niet, half november groeide ik naar de 63 kilo en vooral mijn broeken pasten niet meer dicht. Vooral mijn buik is echt 'groot' nu, voel me er totaal niet prettig bij..
Sinds half november dus nóg strenger op mijn leefpatroon gelet, eet 5 keer in de week 'gezond' (groente, aardappelen) en twee keer in de week minder gezond (pasta, pizza, patat, snack). Ik beweeg nog steeds (niet als een topsporter, maar toch) regelmatig en alsnog....
Gaf de weegschaal vanmorgen 64 kilo aan!
In 3 maanden ben ik dus 6 kilo aangekomen!!! Lijkt me écht niet gezond en ik voel me ook niet fijn met mijn buikvetjes, onderkinnetje en lovehandles boven mijn broeken uit..
Zo hoor ik gewoon niet, ik ben altijd mooi slank geweest en ik voel me nu gewoon echt lelijk in dit 'zware' lijf. Wie herkent dit en heeft de gouden tip? Zodra ik boven de 66 kilo kom, ga ik naar de huisarts, want kan me niet voorstellen dat dit iets normaals is.
Het lijkt wel of ik een omgekeerde lintworm heb ofzo!

) etc. Dus zou het wel laat vinden als mijn lijf nu nog met volwassenere vormen aan komt. Maar het zou dus kunnen, gezien jullie ervaringen..
Ik zou dat eerst eens uitsluiten en dan toch een afspraak bij de huisarts voor bloedprikken. Kan heel goed iets met je schildklier zijn..
), woog ik al 59 en had ik een B-cup. Daarna ben ik nietmeer echt gegroeid, niet in de hoogte en ook niet echt in de breedte. Ook altijd dat B-cupje gehad... Tot dus inderdaad ik een jaar of 19 was
. Nu is dat B'tje ook ingeruild voor een D'tje.