Heeft iemand van jullie wel eens een hokje extra aangevinkt? En zou ik dit kunnen maken?
groetjes en bedankt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babel schreef:Ik denk dat je het wel kunt doen, maar de uitslag komt altijd via je dokter binnen, dus die komt het uiteindelijk toch wel te weten

Bon_Bon schreef:Heb ik toen indd ook over nagedacht maar had geen pen in dezelfde kleur blauw
Ach in je betaald de bloedtest zelf hoor
En die knuppel (=dokter) ook aangekruisd voor diabetes aangezien ik te dik was volgens hem, nu ben ik ook te dik maar als ik voor hoofdpijn kom vind ik het niet nodig als de dokter me meld dat ik te dik ben :S dat zie ik zelf ook wel.
Naja uitslag bloedtest was dat ik zo gezond als een vis ben *steekt tong uit naar dokter*
jemaine schreef:haha bon_bon ik heb speciaal een potlood aangeschaft om op precies dezelfde manier het hokje aan te kruizen, maar ben nog niet geweest naar het ziekenhuis omdat ik wel eng vind om zelf een hokje erbij te kruizen
Laura82 schreef:Bon_Bon schreef:Heb ik toen indd ook over nagedacht maar had geen pen in dezelfde kleur blauw
Ach in je betaald de bloedtest zelf hoor
En die knuppel (=dokter) ook aangekruisd voor diabetes aangezien ik te dik was volgens hem, nu ben ik ook te dik maar als ik voor hoofdpijn kom vind ik het niet nodig als de dokter me meld dat ik te dik ben :S dat zie ik zelf ook wel.
Naja uitslag bloedtest was dat ik zo gezond als een vis ben *steekt tong uit naar dokter*
Ach, als je gewoon niet wil weten of dat misschien de oorzaak is van je hoofdpijn, is dat nog niet de dokter zn schuld. Ik vind het juist heel goed als ie daar op let!
) en hij zegt ja dat is spannings hoofdpijn maar voor zekerheid gaan we ff je bloed testen op vitamines. En je ogen laten testen bij opticien zeg ik oke dat is fijn.PingWing schreef:Tsja, als je daarop positief getest blijkt dan krijg je gegarandeerd vragen. Wat wil je daarmee doen?
Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een andere dokter, een waar je je wel prettig genoeg bij voelt om alles mee te bespreken. Daar is t uiteindelijk je dokter voor.
Succes ermee
kan je ook bij speciale klinieken, daar is het verders "anoniem", geen vragen enzo. @bonbon: niet aardig van de dokter inderdaad om het zo te brengen, maar toch is het wél een nuttige test
Als jij daar niet voor wil betalen prima, je mag ook weigeren...