Nu ben ik andere shampoo's aan het proberen, maar van alle shampoo's krijg ik ineens stijl slap haar
Welke shampoo is geschikt voor krullend haar en maakt je haar niet slap en stijl?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
probeer die eens
Ook een aanrader is crèmespoeling! Er zijn genoeg varianten speciaal voor krullen te krijgen!Laura1589 schreef:PS: die van Andrélon vind ik persoonlijk helemaal niet fijn! Krijg er erg droog haar van.
justmenatas schreef:Laura1589 schreef:PS: die van Andrélon vind ik persoonlijk helemaal niet fijn! Krijg er erg droog haar van.
Ja van die krullenversie hou ik ook geen normale krul over, daarin tegen als ik de elke dag shampoo gebruik ben ik wel tevreden
Verder gebruik ik creme spoeling can de kruitvat,voor Blackhair (dus anders gezegd voor kroeskoppies). Kost geen drol en ben er erg tevreden mee. Vind trouwens wel meer spullen voor blackhair beter voor mijn krullende bos als welke ander merk dan ook.

Rebeccaa schreef:Ik wil dan wel weten van welke shampoo jij stijl slap haar krijgt?![]()
* Die shampoo moet ik hebben dan nl.
Ik gebruik Syoss en heb dan altijd m'n slag/krullen, helaas.. elke dag met föhn + stijltang in de weer.
Kady_ schreef:Rebeccaa schreef:Ik wil dan wel weten van welke shampoo jij stijl slap haar krijgt?![]()
* Die shampoo moet ik hebben dan nl.
Ik gebruik Syoss en heb dan altijd m'n slag/krullen, helaas.. elke dag met föhn + stijltang in de weer.
offtopic; grappig, ik krijg van syoss juist wel heerlijk steil en glad haar! ben erg tevreden over deze shampoo!
) en helemaal niet duur
Dus misschien is de shampoo ook wel wat van die lijn