Ik heb echt de allerliefste vriend die ik me kan wensen, alleen tijdens het slapen kan ik 'm werkelijk waar wel iets aan doen.
Ik ben zelf nog al een lichte slaper en mijn vriend slaapt al wanneer hij aan zijn kussen denkt.
Het probleem bij hem is dat hij een behoorlijke onrustige slaper is en ik daardoor al maanden geen oog meer dicht doe.
In het begin was het vooral dat ik elke nacht met een koude kont wakker werd omdat hij zich in zijn slaap helemaal in het dekbed wikkelde. Dit hebben we opgelost door 2 1 persoons dekbedden aan te schaffen.
Nu dacht ik dat ik eindelijk een normale nachtrust kon hebben, heeft meneer weer iets nieuws verzonnen om me uit mijn geliefde slaap te houden
Vanaf het moment dat we enkele dekbedden hebben aangeschaft, ligt ie nu in eens keihard te snurken, ligt te kletsen in zijn slaap (echt hele verstaanbare verhalen over z'n werk
), ligt het liefst boven op mij als ik net een beetje in slaap begin te vallen.... port af en toe flink met zijn knie in m'n rug, en ga zo nog naar even door.Maar het aller ergste van alles is toch wel dat wanneer hij zich in zijn slaap omdraaid, dat het hele bed staat te schudden en dat ie bijna een halve meter in de lucht vliegt tijdens het omdraaien.
Kortom... ik wordt per nacht zo'n 15x wakker en dat begint me nu echt wel een beetje op te breken.
Ik weet dat hij er niks aan kan doen dat ie zo onrustig is in zijn slaap en hij voelt zich ook echt wel schuldig als ie me s'ochtends ziet met mijn wallen op m'n knieen.
Maar ik zie het toch ook niet zitten om voortaan op de bank te gaan slapen (daar ligt de hond te maffen en die snurkt nog veel harder dan hem
)Wie heeft ook zo'n onrustige slaper naast s'nachts en wat is jullie oplossing daarvoor... want ik weet het echt niet meer. (kan alleen nog een hotel met een 1 pers bed boeken om daar mijn rust te vinden)
Alvast bedankt voor de tips

zich 1x omdraait en het hele dekbed meteen meeneemt... en nu ik dit schrijf lach ik me slap, maar ik ben moeeeeee
als hij een weekendje weg is... oh man, DAN slaap ik! HEEEERLIJK!
de recorder ligt naast me