Nagelbijten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienTje_

Nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 22:02

Ik bijt nu zowat mijn hele leven nagel :o
Dus heb echt geen lange nagels, maarja er mee stoppen dat lukt gewoon niet.. het gebeurt gewoon uit verveling ofzo.

Weet iemand iets tegen nagelbijten? wat ik er kan opsmeren ofzo dat ik het gewoon af leer! (niet al te duur spul natuurlijk :P )
En dat ze eindelijk mooi lang kunnen worden!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:04

HIER NOG 1! :x Ik bijt dus ook al énorm lang mijn nagels.. Nouja nagels, begin nu toch maar aan de velletjes, want nagels zijn er zo goed als NIET :o De langste is nog net geen centimeter en bij alle vingers steekt er nog een stuk vinger bovenuit,
dus geen nagel! _O-

(ik zit er persoonlijk niet zo mee dus laat 't maar lekker), maar je kunt er inderdaad bijttex ofzo opdoen, schijnt ENORM vies te zijn! _O-

vwmissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:09

hey , ik weet wat het is , ik beet mijn hele leven al en van de zomer was ik het zat . ik heb gel nagels laten zetten .. 50 euro eerste keer incl tips op je afgekloven handjes , herhalingen iedere 4 tot 6 weken 27,50 mijn nagelstyliste kon goed zien of ik gebeten had of dat er echt een nagel gebroken was dus iedere nagel die ik eraf beet zou ik opnieuw moeten betalen (gelukkig geen 1 geweest ) het kost wel wat maar dan heb je ook wat. nu een half jaar later zijn mijn eigen nagels ontzettend lang ..en het belangrijkste ik bijt niet meer.

wil je een goedkopere oplossing dan kan je bytex halen bij de drogist maar ook dat hielp niet ik beet er gewoon doorheen

succes !

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:11

vwmissy schreef:
hey , ik weet wat het is , ik beet mijn hele leven al en van de zomer was ik het zat . ik heb gel nagels laten zetten .. 50 euro eerste keer incl tips op je afgekloven handjes , herhalingen iedere 4 tot 6 weken 27,50 mijn nagelstyliste kon goed zien of ik gebeten had of dat er echt een nagel gebroken was dus iedere nagel die ik eraf beet zou ik opnieuw moeten betalen (gelukkig geen 1 geweest ) het kost wel wat maar dan heb je ook wat. nu een half jaar later zijn mijn eigen nagels ontzettend lang ..en het belangrijkste ik bijt niet meer.

wil je een goedkopere oplossing dan kan je bytex halen bij de drogist maar ook dat hielp niet ik beet er gewoon doorheen

succes !

Ik heb dan een vraagje aan jou.. Ik bijt zelf ook erg nagels en wil misschien gel nagels laten zetten.. maar nou hoor ik van iedereen dat het zo slecht is voor je nagels dat je er geen nagel aan over houdt. Zijn jou nagels nu ook hard dan of echt alleen maar lang?

SETEFURII

Re: Nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:14

Mijn moeder(kei harde nagelbijter) heeft acryl nagels, kei kei hard, je bijt er eerder je tanden op stuk! Nou bijt ze niet meer, maar ze zegt zelf dat, als ze deze nagels weg doet, ze terug gaat bijten.
Ik beet niet op m'n nagels toen ik op stage zat, aangezien ik toen steeds bezig was :P
momenteel zien mijn nagels er dus ook vreselijk uit, lang leven de fake nagels!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:14

Jezelf in een keer bedenken dat dit niet is wat je wilt, je moet de motivatie ertoe hebben.. Ik bijt nu af en toe, maar ze zijn 'lang' dan kort nu

__Naomii__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:17

Goede Avond!!
Jaa hier heb je er nog 1 :+
Het is ook moeilijk om het af te leren hoor..
Ik zeg al jaren dat ik ga stoppen, en er is nog niks veranderd! haha
Je hebt ook groei versneller in de vorm van nagellak.
Maar dan moet je natuurlijk niet op je nagels bijten.

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:17

Elke dag Bytex smeren. Is echt heel vies en je bijt echt niet meer. ;)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:18

of nagels lakken..

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:18

Tip; Als je wil dat je nagels sneller groeien: dan moet je je velletje waar je nagel begint naar achteren duwen, zodat er ruimte komt en dan groeit hij sneller. Ooit een keeer gehoord :P

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:19

daisies schreef:
of nagels lakken..

Een èchte bijter, bijt daar doorheen :P :+

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:20

Jaydee schreef:
daisies schreef:
of nagels lakken..

Een èchte bijter, bijt daar doorheen :P :+

I know, ik pulkde mijn nagellak eraf..Maar het hielp mij wel, als ik witte randjes zie moet ik bijten, of juist als ze kort zijn..

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:20

Nou die Bytex heb ik een keertje geprobeerd en dat hielp toch echt niet.. ik beet gewoon door, ook al was het zo vies :+

__Naomii__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:22

Het lijkt wel op een nagel verslaving!
haha

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:23

Hier nog 1 bijter :+
Vanalles alprobeerd, werkt niet :'(

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:25

Ik beet ook altijd nagels, maar ben er zo opeens mee opgehouden. Heb nu ook mooie lange en stevige nagels. Moet er ook niet aan denken om nog nagels te bijten, vind het zo vreemd gevoel, kan er niet meer tegen. Het enige wat ik nu wel doe is velletjes van mijn vingers bijten.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:26

*meld zich*

tja ik bijt dus ook al jaren,mijn nagel zien er niet uit.
nou had ik het voorelkaar dat ik me kon beheersen!
dus mijn nagels werden lang...maar ze zijn echt mega lelijk!
denk door het jaren gekluif,plus er gaat allemaal drap onder zitten en wat een gezeur om het er weer onder vandaan te krijgen!nu kluif ik wel minder zo dat er net geen troep onder mijn nagels kan gaan zitten.....uhum...sommige mensen..

vwmissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:26

KiittY schreef:
vwmissy schreef:

succes !

Ik heb dan een vraagje aan jou.. Ik bijt zelf ook erg nagels en wil misschien gel nagels laten zetten.. maar nou hoor ik van iedereen dat het zo slecht is voor je nagels dat je er geen nagel aan over houdt. Zijn jou nagels nu ook hard dan of echt alleen maar lang?

Nee het klopt wel , je eigen nagels lijden er best wel onder hoor, ze waren echt lang en dun toen de gel eraf ging , ik heb ze weer kort moeten vijlen en iedere dag een laagje verharder (hema) erop moeten smeren en moet zeggen nu na een goede week worden ze harder.
het is alleen ontzettend wennen als je gelnagels eraf gaan , je voelt je echt kaal |(
en opeens kom je erachter dat nagels hebben ook een hoop werk met zich mee brengt (schoonhouden,knippen,vijlen,lakken pppfffhhh daar moest ik pas echt aan wennen hihi :D

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:28

@ vwmissy
Maar ze worden harder! daar gaat het om haha.. moet nog eens goed nadenken wat ik er mee doe, is toch een hoop geld..

vwmissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:29

en bytex helpt echt niet , bij echte bijters ...
en je nagelriemen terug duwen , kan wel maar kijk goed uit en doe het niet te vaak als je het te ver doet kan je nagel omklappen, je kan het een beetje vergelijken met een kroonrand daar stopt na een klein stukje ook de hoef !

vwmissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:31

ja het is veel geld en de eerste paar keer moet je echt om de 3 a 4 weken omdat je nagels ontzettend hard groeien , daarna kan je wel rekken tot max 6 weken.
zoek wel een goede nagelstyliste uit , niet allemaal kunnen ze gel op afgekloven nagels zetten, en neem ook gel ipv acryl ..gel is flexibeler en zou eerder scheuren dan afbreken als je ergens achter blijft hangen .

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:36

Ik heb acryl nagels gehad.. Ze klapte er snel af, heb het echt ervaren als een drama en na 3 maanden er mee gestopt.. Misschien dat gel verstandiger was maar voor mij nooit weer! Het zag er niet uit :n

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:41

Hier ook een echte nagelbijter, ook al bijna heel me leven.
Ik ben ondertussen nu bezig met ze te laten groeien en verzorg ze elke dag erg goed al vind ik hetzelf. :D
Eerst maak ik ze helemaal schoon met zo'n nagelborsteltje dan doe ik me nagelriemen naar achter dieuwen met een bokkepootje.
daarna doe ik er een base coat erop dan een kleurlak en dan een top coat daarna nog cuticle oil.
Merk dat ze veel sneller groeien want toen ik dit nog niet deed duurde het echt super lang voordat er ooit 1 wit randje kwam. :P
Heb nu al een week geen nagels gebeten, maar wel de losse velletjes aan me vingers. :(

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:49

daisies schreef:
Jezelf in een keer bedenken dat dit niet is wat je wilt, je moet de motivatie ertoe hebben.. Ik bijt nu af en toe, maar ze zijn 'lang' dan kort nu

Zo is het mij ook gelukt! :D , heb nu niet meer van die lelijke korte afgescheurde nagels.
En ik knip ze wel zo vaak mogelijk zodat 'het witte' ongeveer 0,25cm lang is anders ga ik alsnog bijten.
En ben er nu aardig trots op. :o

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 11:43

Ik heb ook jarenlang nagels gebeten... Kwam ook vooral door de paarden. Dan kwam er weer wat zand onder mijn nagel en probeerde ik dat eruit te halen. Lukte niet, en dan sloopte ik het hele witte randje van mijn nagel maar. Toen ik op een gegeven moment door een blessure niet meer bij de paarden kwam, heb ik nagelverharder of iets dergelijks van de hema op mijn nagels gedaan. 1x in de twee dagen de oude laag eraf en weer een nieuw laagje erop. Heel erg veel werk, maar het heeft geholpen. Nagels zijn toen heel stuk sterker geworden...

Echter na een tijdje kwam ik weer bij de paarden en waren mijn nagels er weer meteen af. Ik probeer ze nu kort te houden, maar niet te bijten. Als ze te lang worden, veil/knip ik ze af. Werkt goed, alleen de vorm van mijn nagels is helaas wel heel erg lelijk geworden... Ik werk nog steeds met nagelverharder overigens. Niet 1x in de twee dagen, maar wel regelmatig.