Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
)

Kimmikky schreef:test kan ik niet veel over zeggen, ik was 7 toen ik de diagnose kreeg, ritalin bevalt heel goed, al vind ik dat t me emotioneel een beetje afvlakt, wat goed en slecht kan zijn..
) 
tantjeuh schreef:Kimmikky schreef:test kan ik niet veel over zeggen, ik was 7 toen ik de diagnose kreeg, ritalin bevalt heel goed, al vind ik dat t me emotioneel een beetje afvlakt, wat goed en slecht kan zijn..
Goede vriend van me heeft ook ADHD, en net om die reden vertikt hij het om medicijnen te nemen... Het vlakt af, hij had het gevoel erbij dat hij zichzelf nietmeer was. Zijn oplossing: véééél sporten (maw: 20/25u per week)
Heino schreef:Bon_Bon schreef:Dus leef met mn adhd gewoon vrolijk door.Bon_Bon schreef:naja hun vonden adhd.
Hmz dan vraag ik me af in hoeverre ADHD van toepassing is op jou
Citaat:Hun is de psych, ga ervanuit dat hun met jarenlange studie wel weten wat ik mankeer.
siskeh schreef:Citaat:Hun is de psych, ga ervanuit dat hun met jarenlange studie wel weten wat ik mankeer.
Fijn voor jou dat jij er in vertrouwd, maar mijn psych's(stuk of 10) weten nog steeds niet wat er met mij aan de hand is![]()
Nou gaat het vermoeden sterk richting asperger, dus hoop dat er nou wel eens wat komt..
Oww "gewone" artsen net zo, hoevaak ik er niet heen geweest ben en dat ze geen idee hebben van wat ik heb

Angelita schreef:Waar slaat dat nou op..... ADHD is er in allerlei gradaties.
Blijft mensenwerk, en waar mensen werken worden fouten gemaakt. Heino schreef:Tuurlijk is er aanleiding toe, maar ik denk dat de meeste ADHDers niet zomaar kunnen zeggen dat je er vrolijk mee door kan leven. Zeker niet wanneer je geen therapie en/of medicatie hebt.
.. De test voor ADHD doet de psycholoog.. Je zal een intake gesprek krijgen waarin een hele boel vragen voorbij zullen komen die betrekking hebben op je concentratie e.d. Ook zullen ze vragen of er iemand bij een deel van het gesprek aanwezig kan zijn die jou al vanaf je kindertijd kent, zoals bijvoorbeeld je moeder.