Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tamadine schreef:Mijn schoonmoeder heeft het en was gelukkig goedaardig. Mijn schoonmoeder is 51 en bij haar ontdekten ze het bij de jaarlijkse controle die je krijgt vanaf je 50e.
. Dan is kanker nog niet echt 1 van de eerste dingen die het zouden kunnen zijn . Is vaker op latere leeftijd zoals je Schoonmams
.JoT schreef:Altijd even naar de huisarts gaan met dat soort dingen. Met dit soort dingen moet je echt geen risico gaan nemen. Zou van alles kunnen zijn, ontstoken haarzakje, noem maar op. Maar net om dat ene wat het zou kunnen zijn...
Sabinee__ schreef:Tamadine schreef:Mijn schoonmoeder heeft het en was gelukkig goedaardig. Mijn schoonmoeder is 51 en bij haar ontdekten ze het bij de jaarlijkse controle die je krijgt vanaf je 50e.
TS is pas 20 he. Dan is kanker nog niet echt 1 van de eerste dingen die het zouden kunnen zijn . Is vaker op latere leeftijd zoals je Schoonmams
.
Gemiddelde leeftijd is 45 dacht ik ?

Is voor jezelf ook een fijner gevoel (vond ik dan). kaatje89 schreef:Ik heb dat ook gehad en bij mij was het idd een fibroadenoom..
Ik heb het wel weg laten halen omdat het erg veel pijn deed..
En ja ik was toen 19 maar schrok me ook dood..
Je weet het tegenwoordig maar nooit en je kunt in mijn ogen beter het zekere voor het onzekere nemen
Waarschijnlijk niks ergs, maar dan weet je het zelf wel zekerIs voor jezelf ook een fijner gevoel (vond ik dan).