Altijd al moeilijk in slaap gekomen, laatste tijd ging het wel.
Maar nu is het dus weer dat ik pas rond half 1/1 uur in slaap val, terwijl ik rond half 11 mijn bed al inga.
Op zich niet zo erg, maar het vervelende is dat ik er de volgende dag om half 8 uit moet, en dan kan ik dus écht mijn bed niet uitkomen, strontchagrijnig (sorry dat ik het zo zeg
) en hartstikke sloom. Eerste lesuur op school kan ik me ook niet goed concentreren. Ik heb echt al van alles geprobeerd, lezen voor het slapen gaan, juist níet lezen, geen thee/koffie/cola ofzo drinken, warme melk, een kruik, mezelf moe maken, heel vroeg in bed gaan, niet achter de computer/tv gaan voordat ik ga slapen etc. etc.Maar níks maar dan ook níks helpt. En leuk is het niet om iedere dag met zo'n humeur je bed uit te komen...
Iemand tips?

en anders moet je in een centrum rondvragen naar een echte theezaak.Die hebben vast wel de echte Afrikaanse rooibos.Die wel heel goed is.
Daar wordt je inderdaad niet fris en fruitig van 's ochtends. Echt iets ertegen gevonden heb ik niet. In het weekend drink ik dan een glas Beerenburgh, dan slaap ik zo, maargoed, ik ga door de week niet aan de drank