Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. x_Mliss schreef:Ligt der aan of het in je familie zit...
Bij mij namelijk heel erg.
Mijn oma is het 3x over komen gelukkig 3x van genezen hoor.
Maar die heeft brieven mee gekregen toen ze in het ziekenhuis liep dat familie leden gewoon zo langs kunnen komen.
Op vertoon van die uitgebreide brief van mijn oma.
Helemaal gratis ik kan elk jaar van af mijn 25ste foto's laten maken en de hele mik mak erbij.
Ik ben toevallig 4 weekjes geleden geweest maar foto's maken doen ze pas vanaf 25 omdat het ook weer bepaalde straling geeft en om dat elk jaar te doen op mijn leeftijd is ook weer erg slecht.
Maar ik zou zeker als je dat niet heb of een andere huisarts zoeken of gewoon de afdeling Mammapoli bellen en uitleggen hoe of wat dat je met dat probleem zit want volgens mij doen ze daar niet heel erg moeilijk over ik zou het gewoon eens proberen.
WhiteRose schreef:Mag ik vragen waarom/wat de exacte klachten zijn waarop iemand zo graag een onderzoek wil?
Overigens: een mammografie is geen pretje, ik vond het bijzonder pijnlijk.

Ylana schreef:Blijkbaar vind de huisarts het dus niet nodig.
Ik kan me goed voorstellen dat de huisarts niet bij iedereen die aangeeft `het idee te hebben dat´ of `het gevoel te hebben dat´ een kostbaar onderzoek laten doen.
Vraag je aan de vervanger of die een onderzoek kan regelen.superpony schreef:Maar goed, de enige vraag was dus of het via andere wegen kon en dat was alles. Geen discussie. En al helemaal niet of men hier op bokt wil beoordelen of het nodig is. Vind dat echt te gek dat deze opmerkingen zomaar geplaatst worden als men verder niks weet.