Heb last aan mijn linkerflank dit is een stekend gevoel in mijn buik en rug. Eerst dacht de huisarts dat ik last had van mijn ontlasting dus kreeg ik maar Movicolon?? mee, hier kwam ik heel erg van aan de diaree dus hier moest ik mee stoppen, de pijn werd ook maar niet minder.
Toen dacht de huisarts dat ik misschien last zou hebben van nierstenen, hier moest ik urine voor inleveren, niks te zien.
Vorige week donderdag nacht kreeg ik zo veel pijn dat ik naar de huisartsenpost ben gegaan, ook hij kon hier niks aan doen, mocht toen diclovinac en paracetamol innemen.
Dit hielp echt weer niks, toen dinsdag maar weer de huisarts opgebeld, mocht weer urine inleveren en moest weer even langskomen. Dokter wou toch zeker weten of ik geen last heb van nierstenen dus moest vandaag voor een echo naar het ziekenhuis.
De dokter daar heeft mijn hele buik nagekeken maar kon ook niks vinden, het kon natuurlijk wel zo zijn dat hij alles niet goed kon zien op de echo, dat er misschien wel kleine niersteentjes aanwezig konden zijn.
Nu ben ik weer thuis en doet nu nog meer pijn, omdat hij er zo op heeft lopen drukken.
Als ik nu nog last blijf houden moet ik weer contact opnemen met mijn huisarts om te kijken wat we verder gaan doen, ben dit zo zat wil gewoon een keer weten wat ik heb.
Heb dus ondertussen 4 huisartsbezoeken gehad, 1 keer bloed laten prikken, 2 keer urine na laten kijken en heb een echo in het ziekenhuis gehad.
Heb de paarden al 2 weken stil staan en ben nu ook al 2 weken thuis.
Kent iemand dit, of heb je dit eerder gehoord of denk je misschien te weten wat het is, hoor ik het graag